Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Idag, 02:04
  #5005
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Testa kratom, du kommer inte sväva på rosa moln men du kommer inte vara sängliggande åtminstone

Tack för tipset! Ska testas.

Legat och vridit mig i sängen sen 23.00. Är helt slut i kroppen och hjärnan men inte fan kan jag sova ändå. Gett upp nu. Får vara vaken inatt så jag kan sova nästa. Sömnlösheten är HEMSK. Värre än allt annat.
Citera
Idag, 02:36
  #5006
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Tack för tipset! Ska testas.

Legat och vridit mig i sängen sen 23.00. Är helt slut i kroppen och hjärnan men inte fan kan jag sova ändå. Gett upp nu. Får vara vaken inatt så jag kan sova nästa. Sömnlösheten är HEMSK. Värre än allt annat.

Tyvärr kommer du att fastna i kratomet också men kostnaden och den halvt lagliga statusen gör det till ett extremt bra alternativ nu när du väl är i denna situation. Bara för att upprepa hur mycket jag rekommenderar det för dig
Citera
Idag, 10:06
  #5007
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Tyvärr kommer du att fastna i kratomet också men kostnaden och den halvt lagliga statusen gör det till ett extremt bra alternativ nu när du väl är i denna situation. Bara för att upprepa hur mycket jag rekommenderar det för dig

Jag tänker att jag bara ska ha det när det är som värst, försöka ha uppehåll några dagar emellan så jag inte blir fysiskt beroende. Tack iaf!
Citera
Idag, 10:53
  #5008
Medlem
clet

Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Jag tänker att jag bara ska ha det när det är som värst, försöka ha uppehåll några dagar emellan så jag inte blir fysiskt beroende. Tack iaf!

Har svårt att tro att du inte har visst fysiskt beroende när du bekskriver hur hemskt du mår psykiskt. Du kanske bara inte tolkat vissa symptom som abstinens än då dom fortfarande är milda. Oavsett så är psykiska abstinensen lika illa och du ser ju hur fucked up du mår nu. Ja jag behöver inte skrämmas något mer men att du tror att du ska kunna ”ha det när det är som värst” låter som att du inte riktigt fattat hur torsk du är. Det är lite tough love här men du är riktigt nära på att sabba ditt liv för alltid. Gå till beroendemottagningen om du vill och döda abstinensen med kratom under tiden. Eller bara döda abstinensen med Kratom om du inte vill ha hjälp. Du byter ett beroende mot ett annat men det är ett jävligt mycket bättre beroende
__________________
Senast redigerad av Psykoslek Idag kl. 10:57.
Citera
Idag, 11:00
  #5009
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Har svårt att tro att du inte har visst fysiskt beroende när du bekskriver hur hemskt du mår psykiskt. Du kanske bara inte tolkat vissa symptom som abstinens än då dom fortfarande är milda. Oavsett så är psykiska abstinensen lika illa och du ser ju hur fucked up du mår nu. Ja jag behöver inte skrämmas något mer men att du tror att du ska kunna ”ha det när det är som värst” låter som att du inte riktigt fattat hur torsk du är. Det är lite tough love här men du är riktigt nära på att sabba ditt liv för alltid. Gå till beroendemottagningen om du vill och döda abstinensen med kratom under tiden. Eller bara döda abstinensen med Kratom om du inte vill ha hjälp.

Ja, jag lever nog i förnekelse

Fysisk absintens på mig visar sig genom grov insomnia, myrkryp när jag försöker sova, ibland svettnigar och noll energi. Så ja, absintens får jag väl men många har det 100 gånger värre än mig.

Allt förutom sömnen och energin kan jag hantera.
Citera
Idag, 11:05
  #5010
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Ja, jag lever nog i förnekelse

Fysisk absintens på mig visar sig genom grov insomnia, myrkryp när jag försöker sova, ibland svettnigar och noll energi. Så ja, absintens får jag väl men många har det 100 gånger värre än mig.

Allt förutom sömnen och energin kan jag hantera.

Den här vanföreställningen om att du måste bajsa ner dig samtidigt som varenda led skriker av smärta för att vara helt torsk är vad din hjärna har klamrat sig fast vid för att du inte ska inse vad du håller på med. Jag är tjatig men det är sånt här man behöver höra, och av att ha läst dina inlägg så tolkar jag att du inte har någon som gett dig en riktig reality check irl
Citera
Idag, 11:10
  #5011
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Den här vanföreställningen om att du måste bajsa ner dig samtidigt som varenda led skriker av smärta för att vara helt torsk är vad din hjärna har klamrat sig fast vid för att du inte ska inse vad du håller på med. Jag är tjatig men det är sånt här man behöver höra, och av att ha läst dina inlägg så tolkar jag att du inte har någon som gett dig en riktig reality check irl

Jo, ja, lite sant kanske. Men jodå! Det har jag allt fått. Tog en överdos i somras där min pappa fick göra HLR då jag slutade andas och var helt blå. Hade jag inte varit hemma hos föräldrarna hade jag varit stendöd just nu. Blandade benzo och horse.

Sen var jag på behandlingshem förra året i 3 månader och gjorde 12 steg, men det hjälpte inget då dom samtidigt behandlade oss som smuts där inne. Satt med några grovt kriminella och en 18 årig mördare så jag skulle inte kalla det ett hem för missbrukare.

Tack för att du är ärlig och rak iaf, det är nog det jag behöver just nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback