Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-14, 10:45
  #361
Medlem
nån som lirar? jag spelar på reboot i GMS
Citera
2016-07-09, 18:48
  #362
Medlem
Jag började på nr 1 rankade privatservern igår – MapleRoyals. Om nån lirar eller vill börja lira så hojta! Vore kul om nån spelade med mig. Kan ju bli rätt ensamt in-game. Jag spelar vanligen mellan ca 8-10 på kvällarna.
Citera
2016-08-02, 12:57
  #363
Medlem
Nexon har kommit med information att Maplestory Europe slår sig ihop med Maplestory Global den 28 september i år. Båda regionerna kommer att använda sig av samma klient och ta del av samma innehåll, men om de kommer spela på samma server är ännu oklart.
Citera
2018-02-15, 14:45
  #364
Medlem
RaketDoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesare
Jag började på nr 1 rankade privatservern igår – MapleRoyals. Om nån lirar eller vill börja lira så hojta! Vore kul om nån spelade med mig. Kan ju bli rätt ensamt in-game. Jag spelar vanligen mellan ca 8-10 på kvällarna.
Lirar du fortfarande? Adda CrowdPleaser ingame if so.
Citera
2018-02-22, 14:42
  #365
Medlem
hezbollahs avatar
Hur spelar man maplestory 2?
Citera
2024-01-29, 07:39
  #366
Medlem
Dulces avatar
Någon som kör Maple pv server? Royals / Legends eller liknande?
Citera
2024-01-29, 09:41
  #367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dulce
Någon som kör Maple pv server? Royals / Legends eller liknande?
Spelade en hel del royals innan jag gav upp, deras gms är helt blåsta
Citera
2024-01-29, 10:05
  #368
Medlem
Dulces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swabulu
Spelade en hel del royals innan jag gav upp, deras gms är helt blåsta

Det är samma på alla servrar. Det är extremt hårda regler
Citera
2024-01-29, 10:29
  #369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dulce
Det är samma på alla servrar. Det är extremt hårda regler
Mannen jag hade en dispyt med någon annan och en tredje part anmälde oss och vi blev båda temporärt bannade, det är ett skämt. De är i stort behov av spelare och de jagar folk som kanske anvämder nån slur, bannar folk för rwt utan bevis och du kan bli pausad i flera månader i avvaktan på vidare granskning då de är upptagna. De kräver dessutom att du ska kunna berätta vartifrån dina pengar kommer när de som påstår själva kan se hur de inkommit. Jag fick en rwt ban i en månad ungefär på falska grunder, bara för att man lyckades bli rik väldigt fort, klarade dock appealen galant men är inte ensam om detta. Riktiga sopor är vad de är. Om du börjar där avråder jag dig från att donera och investera hellre tiden i legends de är mer rimliga där
Citera
2024-02-14, 15:28
  #370
Medlem
Dulces avatar
När fan ska Nexon se till att få in en oldschool server / classic MapleStory?
Gör som Runescape och WOW och få till en classic server. Finns ju idag private servrar att köra, men hade varit så nice om dom kunde öppna upp sin egen server. Känns som dom missar en stor potential här...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback