2003-10-05, 04:47
Medlem
Mr_Crowleys avatar
är inte att rekommendera.

Sist jag försökte mig på det så tänkte jag göra ett par varma mackor. Naturligtvis somnade jag medan de var i ugnen och vaknade 45 minuter senare av att brandvarnaren tjöt och lägenheten var fylld av rök.

Så nu sitter jag och äter Mamma Scan's köttbullar direkt ur förpackningen ...

/Johan
Citera
2003-10-05, 13:03
Medlem
Aziraphales avatar
låter nästan som när jag skulle göra micropopcorn under förfesten
Citera
2003-10-05, 16:06
Medlem
Truman_Peyotes avatar
Känner en som tänkte sig lite makaroner på fyllan...Ställde helt sonika makaronkartongen på plattan...Var sedan helt oförstående då rumskompis försökte förklara varför makaronerna inte blev kokta och varför brandvarnaren tjöt...
Citera
2003-10-05, 17:07
Medlem
kezoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truman_Peyote
Känner en som tänkte sig lite makaroner på fyllan...Ställde helt sonika makaronkartongen på plattan...Var sedan helt oförstående då rumskompis försökte förklara varför makaronerna inte blev kokta och varför brandvarnaren tjöt...

Säkert att det var på fyllan?
Citera
2003-10-05, 18:46
Medlem
Nån gång har jag stekt korv direkt på spisplattan...
Citera
2003-10-05, 19:49
Medlem
Deannas avatar
Varför laga mat när man kan äta skräpmat.. De är det bästa när man är på fyllan!
Citera
2003-10-05, 20:17
Medlem
skrikande_griss avatar
Nej, matlagning på fyllan är ingen höjdare. Brukar som oftast sluta med att jag bränner mig på någon jävla platta eller spiller kokande vatten på mig. Att dom flesta olyckor sker i köket kan nog stämma...
Citera
2003-10-06, 01:42
Medlem
StigAllans avatar
Att brassa käk alkoholpåverkad är betydligt trevligare än i nyktert tillstånd.
Men i dyngfyllan är det säkrast för kastruller och hus att nyttja micron med något färdigt från frysen.
Det om man har en micro, vilket jag inte har.
Citera
2003-10-06, 18:42
Medlem
Anarkogossens avatar
Hehe... bor fortfarande hemma, en tvåvåningsvilla. En gång kom jag hem stupfull när mina föräldrar var bortresta och skulle göra nudlar. Först gick det hyfsat, men det smakade så förjävligt att jag tänkte att jag skulle fixa till det lite.

Öste i en del kryddor och lite andra grejer, på med plattan, däckade direkt. Vaknade några timmar senare av att typ hela huset var rökfyllt... Öppnade alla fönster och allt annat i typ 8 timmar. Lukten gick inte ur på två dar, och en kastrull åt helvete...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in