• 4
  • 5
2003-10-28, 23:03
Medlem
Well, för att återgå till ämnet, allt annat lika såg hon mindre bullkäftad ut när hon var smalare. Därmed inte sagt att hon bör återgå till sin sjukdom. Jag tror inte hon är i riskzonen så mycket längre, däremot verkar Ockelbomannen vara på väg mot ett sammanbrott enligt kvällspressen. Han har enligt uppgift extremt svårt med offentlig uppmärksamhet.

Antingen är denne man väldigt dum i huvudet eller väldigt kär i kronprinsessan. Han måste väl ändå fatta att det blir extrem uppmärksamhet när en gymkille från Ockelbo nupperar vår sessa.
2004-03-31, 19:31
Medlem
Rubbes avatar
Har nån hört ryktet om att anorexin bara var ett påhitt och att hon egentligen bara hade fått smak på vita linjer? Pressen ska tydligen vara medveten om detta men inte våga skriva om det.
Dock, jag har hört det av en som hört det så jag bara säger att det är ett rykte. Fast den min kompis hade hört det ifrån jobbade på landets näst största kvällstidning och var stensäker på att det var sant.
2011-10-02, 23:51
Medlem
Gaphalss avatar
Inte har väll hon Anorexi?
Jag tycker hon ser lite pluffsig ut..
2011-10-03, 00:19
Medlem
KchefenLs avatar
hahaha rekord!
2011-10-03, 01:50
Medlem
AlbusDumbledores avatar
Det är världsrekord!
2011-10-03, 01:55
Medlem
En intressant (och relevant) fråga i sammanhanget är om en gravid anorektiker jämställer gravidmagen med en mage av fett? I så fall, hur "hanterar" hon det? För den går ju liksom inte bort oavsett hur mycket man än bantar...
2011-10-03, 03:40
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaphals
Inte har väll hon Anorexi?
Jag tycker hon ser lite pluffsig ut..
Suck.......
2011-10-03, 07:25
Medlem
Dr0sters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
En intressant (och relevant) fråga i sammanhanget är om en gravid anorektiker jämställer gravidmagen med en mage av fett? I så fall, hur "hanterar" hon det? För den går ju liksom inte bort oavsett hur mycket man än bantar...

Man lägger sig på operationsbordet....
Nåja, tror inte en anorektiker jämnställer gravidmage med en otroligt fet mage på det sättet. Hoppas jag iaf inte.
2011-10-03, 08:58
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Vi behöver inte två trådar om Kronprinsessan Victoria.

*Klick!*

/Mod
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in