2009-10-01, 23:30
Medlem
dekanmis avatar
Jag gillar inte Carolina. Hon är en grym sångerska men det är något med hennes.... utstrålning tror jag, som jag totalt ogillar.
Reza skulle ha gått vidare istället.

2009-10-02, 00:20
Medlem
Cineastens avatar
*suckar djupt*
*andas mycket djupt*
*andas ännu mer*
*suckar igen*
*och igen*

Vad i helvete håller ni på med egentligen? Nu har jag raderat över 200 inlägg med dumheter, chattande, inlägg som inte innehåller annat än Hahahahahahahaha, smileys, och en massa OT-inlägg. Om ni absolut vill chatta kan ni gå in på någon chat-site, regga er på någon Community, typ Lunarstorm eller besöka Flashbacks egen Chat. Ni har gjort den här tråden till någon jävla lekstuga och det har kommit mycket klagomål på innehållet.

Ska det vara så jävla svårt att ge fan i att chatta? Är det svårt att låta bli att skriva massor av inlägg som bara innehåller smileys eller ”fett ägd”, ”pwnd” etc?

Nu åker den här tråden åt helvete och det kan ni som verkligen vill diskutera ämnet tacka alla idioter för. Egentligen borde ni ha tillsägelser och varningar allihop. Eller åtminstone ett gäng av er. Ni vet säkert vilka ni är. Det är ingen idé att ni skapar en ny tråd i ämnet för den åker åt helvete den också.

Jag blir så trött…
/Cineasten låser och kastar bort nyckeln

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in