2011-10-24, 18:27
Medlem
Andreaseriksson123s avatar
26/10

1. Milan - Parma
2. Atalanta - Inter
3. Napoli - Udinese

4. Levante - Sociedad
5. Real Madrid - Villareal
6. Zaragoza - Valencia

7. Stoke - Liverpool
8. Wolverhampton - Manchester City
9. Blackburn - Newcastle

10. Everton Chelsea
11. Chievo - Bologna
12. Genoa - Roma
13. Vallecano - Malaga

Vad sägs om denna spännande omgång?
Citera
2011-10-24, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskenet
Han lär ju ha fått 11, Valencia och Bologna torskade ju.

Korrekt, jag fick 11 rätt.

Bologna och Valencia svek, blev lite grann i alla fall.

Dock missnöjd med Valencia men vad gör man, längtar redan till Onsdag med Jackpott, går in hårt då.
Citera
2011-10-24, 19:47
Medlem
Nattskenets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SubAdvantage
Korrekt, jag fick 11 rätt.

Bologna och Valencia svek, blev lite grann i alla fall.

Dock missnöjd med Valencia men vad gör man, längtar redan till Onsdag med Jackpott, går in hårt då.

Det var ju jackpot den här omgången också.
Citera
2011-10-25, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreaseriksson123
26/10

1.Milan - Parma
2. Atalanta - Inter
3. Napoli - Udinese
4. Levante - Sociedad
5. Real Madrid - Villareal
6. Zaragoza - Valencia
7. Stoke - Liverpool
8. Wolverhampton - Manch C
9. Blackburn - Newcastle
10. Everton Chelsea
11. Chievo - Bologna
12. Genoa - Roma
13. Vallecano - Malaga

Vad sägs om denna spännande omgång?

Milan,Real Madrid & Manch C kommer ju majoriteten spika.
Chelsea förlorar igen? Valencia borde vinna mot Zaragoza egentligen..
Fortsätter serieledarna Levante sitt segertåg?
Senast redigerad av splitt 2011-10-25 kl. 00:52.
Citera
2011-10-25, 01:22
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av splitt
Milan,Real Madrid & Manch C kommer ju majoriteten spika.
Chelsea förlorar igen? Valencia borde vinna mot Zaragoza egentligen..
Fortsätter serieledarna Levante sitt segertåg?

Intressant - inte sant? eller inte alls?

Reaktion på City vore guld. Förra året stod Wolves för oväntade skalper på rad när man hemmaslog United, City och Chelsea. Den traditionen kan vara spelvärd nu när City får för sig att ställa ut skorna efter 6-1 i derbyt. Det vore en hemmaseger som heter duga. Jag tar med alla tecken.

Levante lär fortsätta pumpa. Sociedad är en munsbit för ett sjukt taggat hemmalag, som bara blir än mer motiverat för var match som går. Förlusten, som visserligen kommer närmare, lär inte dyka upp redan här. Troligtvis får de först problem på bortaplan. Beroende på streckprocent kan det vara en mycket trevligare spik än City.

Inter kom undan med blotta förskräckelsen mot Chievo. Här blir det absolut inte seger. Eller såhär: bortasegern lär inte vara spelvärd.

Chelsea kan mycket väl gå på en mina till. Everton har två svåra hemmamatcher i rad (Chelsea, United) och kommer att överträffa sig själva i minst en av matcherna. Vore även detta en hemmaseger som heter duga.

Lägg därtill ett Villarreal som efter redig utskällning intågar Madrid som ett pånyttfött benknäckargäng med pansarfokus, kanske också ett Milan som hamnar i underläge (både numerärt och numerärt) för andra matchen i rad och nog fan ligger jackpotten nära till hands. Det vankas miljaRder, med betoning på R.

Intressant - så sant! så sant!

Utgångstips således:

1. Milan - Parma 1X2
2. Atalanta - Inter 1X
3. Napoli - Udinese X2 (Måste checka närmare, men Udi kan nog bli spelvärda.)

4. Levante - Sociedad 1
5. Real Madrid - Villareal 1X2
6. Zaragoza - Valencia 2 (Revanschsugna?)

7. Stoke - Liverpool - (Beroende på spelvärde kan jag tänka mig att gardera efter procent.)
8. Wolverhampton - Manchester City 1X2
9. Blackburn - Newcastle 1X (Kolla närmare, men vore lägligt med en mina för bortalaget!)

10. Everton Chelsea 1X2
11. Chievo - Bologna 1 (Jag vill nog hitta denna etta. Klart spelvärd spik.)
12. Genoa - Roma - (Kolla närmare)
13. Vallecano - Malaga - (Kolla närmare)
Senast redigerad av spleendid 2011-10-25 kl. 01:40.
Citera
2011-10-25, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid

Reaktion på City vore guld. Förra året stod Wolves för oväntade skalper på rad när man hemmaslog United, City och Chelsea. Den traditionen kan vara spelvärd nu när City får för sig att ställa ut skorna efter 6-1 i derbyt. Det vore en hemmaseger som heter duga. Jag tar med alla tecken.

Levante lär fortsätta pumpa. Sociedad är en munsbit för ett sjukt taggat hemmalag, som bara blir än mer motiverat för var match som går. Förlusten, som visserligen kommer närmare, lär inte dyka upp redan här. Troligtvis får de först problem på bortaplan. Beroende på streckprocent kan det vara en mycket trevligare spik än City.

Inter kom undan med blotta förskräckelsen mot Chievo. Här blir det absolut inte seger. Eller såhär: bortasegern lär inte vara spelvärd.

Chelsea kan mycket väl gå på en mina till. Everton har två svåra hemmamatcher i rad (Chelsea, United) och kommer att överträffa sig själva i minst en av matcherna. Vore även detta en hemmaseger som heter duga.

Lägg därtill ett Villarreal som efter redig utskällning intågar Madrid som ett pånyttfött benknäckargäng med pansarfokus, kanske också ett Milan som hamnar i underläge (både numerärt och numerärt) för andra matchen i rad och nog fan ligger jackpotten nära till hands. Det vankas miljaRder, med betoning på R.

Utgångstips således:

1. Milan - Parma 1X2
2. Atalanta - Inter 1X

4. Levante - Sociedad 1

7. Stoke - Liverpool - (Beroende på spelvärde kan jag tänka mig att gardera efter procent.)
9. Blackburn - Newcastle 1X (Kolla närmare, men vore lägligt med en mina för bortalaget!)

10. Everton Chelsea 1X2

Att R.M skulle spela lika/förlora mot Villareal är 1 på 10, solklaraste 1:a på hela kupongen.
Citera
2011-10-25, 09:19
Medlem
Fangelsets avatar
Citat:

Utgångstips således:

1. Milan - Parma 1X2
2. Atalanta - Inter 1X

4. Levante - Sociedad 1

10. Everton Chelsea 1X2

Funderar kring om Everton kan piska ett Chelsea i reservställ på en onsdagskväll.

Hoppas ditt spel inte spricker på kryss eller tvåa i Bologna matchen.
Wolv.-Man.C är väl derby uppe i Manchester , så varför gardera ?
Citera
2011-10-25, 10:25
Medlem
elimicmats avatar
Förutom Real (som jag anser vara stensäkra), tänkte jag köra spik på Zaragosa och Vallecano. (Vad tror ni om det?? Är inte så jävla bra på Spansk fotboll)

2 ynka procent på Parma är löjligt. Visst borde Milan vinna men sååååå dåliga är inte Parma.

Troligtvis blir det även spik på Atalanta. Inter är verkligen inget bra i år.

Sen helor även på City och Chelsea matchen så kan detta bli kul.

Lägger upp systemet inom kort.
Citera
2011-10-25, 10:28
Medlem
elimicmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fangelset

City svävar väl på rosa moln fortfarande efter krossen senast och kan lätt överskatta. Vargarna kommer dock kämpa som besatt tror jag.

Dessutom brukar cuper alltid bjuda på någon skräll. Känns som om City kommer bränna allt krut i ligan, och kanske "slöspelar" i cupen. Men det är skoj det är dubbelmöte.

Man kan undra var strecken hamnar på lördag...
Citera
2011-10-25, 15:33
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bazookaleffe
Att R.M skulle spela lika/förlora mot Villareal är 1 på 10, solklaraste 1:a på hela kupongen.

Allt annat än hemmaseger är osannolikt. Men Real tappade poäng mot Santander och man kan tappa här också. En utvisning bara så är allting förändrat. Barca tappade kryss mot Sevilla senast, som visserligen visat mer än Villarreal vilket gör jämförelsen haltande. Dessutom har Real hemmaplan, så nog luktar det säkert kort. Och just därför kommer garderingen väl till pass.

Citat:
Ursprungligen postat av Fangelset

Hur tänkte du nu? Där skrev du just upp ytterligare en anledning att helgardera, även om Wolves spelar sitt huvudderby mot West Brom.
Citera
2011-10-25, 16:14
Medlem
Citat:
Allt annat än hemmaseger är osannolikt. Men Real tappade poäng mot Santander och man kan tappa här också. En utvisning bara så är allting förändrat. Barca tappade kryss mot Sevilla senast, som visserligen visat mer än Villarreal vilket gör jämförelsen haltande. Dessutom har Real hemmaplan, så nog luktar det säkert kort. Och just därför kommer garderingen väl till pass.
Att helgardera både Milan och Real känns väldigt onödigt i mina ögon, enligt mig är Napoli-Udinese och Genoa - Roma betydligt svårare att sätta fingret på då jag inte tittar särskilt mycket Serie A. Fortsätt skriva era tankegångar, jag uppskattar det iaf!
Citera
2011-10-25, 16:23
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bazookaleffe
Att helgardera både Milan och Real känns väldigt onödigt i mina ögon, enligt mig är Napoli-Udinese och Genoa - Roma betydligt svårare att sätta fingret på då jag inte tittar särskilt mycket Serie A. Fortsätt skriva era tankegångar, jag uppskattar det iaf!

Jag håller med dig till fullo. Men glöm inte att jag sållar bort rader jag inte tror på. Självklart kommer inte både Real, Milan, Chelsea och City att tappa poäng. Jag kommer sortera ut rader där 1-2 av dessa lag tappar poäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in