Citat:
Ursprungligen postat av splitt
Milan,Real Madrid & Manch C kommer ju majoriteten spika.
Chelsea förlorar igen? Valencia borde vinna mot Zaragoza egentligen..
Fortsätter serieledarna Levante sitt segertåg?
Intressant - inte sant? eller inte alls?
Reaktion på City vore guld. Förra året stod Wolves för oväntade skalper på rad när man hemmaslog United, City och Chelsea. Den traditionen kan vara spelvärd nu när City får för sig att ställa ut skorna efter 6-1 i derbyt. Det vore en hemmaseger som heter duga. Jag tar med alla tecken.
Levante lär fortsätta pumpa. Sociedad är en munsbit för ett sjukt taggat hemmalag, som bara blir än mer motiverat för var match som går. Förlusten, som visserligen kommer närmare, lär inte dyka upp redan här. Troligtvis får de först problem på bortaplan. Beroende på streckprocent kan det vara en mycket trevligare spik än City.
Inter kom undan med blotta förskräckelsen mot Chievo. Här blir det absolut inte seger. Eller såhär: bortasegern lär inte vara spelvärd.
Chelsea kan mycket väl gå på en mina till. Everton har två svåra hemmamatcher i rad (Chelsea, United) och kommer att överträffa sig själva i minst en av matcherna. Vore även detta en hemmaseger som heter duga.
Lägg därtill ett Villarreal som efter redig utskällning intågar Madrid som ett pånyttfött benknäckargäng med pansarfokus, kanske också ett Milan som hamnar i underläge (både numerärt och numerärt) för andra matchen i rad och nog fan ligger jackpotten nära till hands. Det vankas miljaRder, med betoning på R.
Intressant - så sant! så sant!
Utgångstips således:
1. Milan - Parma
1X2
2. Atalanta - Inter
1X
3. Napoli - Udinese
X2 (Måste checka närmare, men Udi kan nog bli spelvärda.)
4. Levante - Sociedad
1
5. Real Madrid - Villareal
1X2
6. Zaragoza - Valencia
2 (Revanschsugna?)
7. Stoke - Liverpool
- (Beroende på spelvärde kan jag tänka mig att gardera efter procent.)
8. Wolverhampton - Manchester City
1X2
9. Blackburn - Newcastle
1X (Kolla närmare, men vore lägligt med en mina för bortalaget!)
10. Everton Chelsea
1X2
11. Chievo - Bologna
1 (Jag vill nog hitta denna etta. Klart spelvärd spik.)
12. Genoa - Roma
- (Kolla närmare)
13. Vallecano - Malaga
- (Kolla närmare)