Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-03-17, 00:48
  #1
Medlem
Allt snack på sidan har fått mig att vilja kliva på igen. Jag förlorade en jäkla massa muskelvikt efter en kraftig sjukdom, och har inte haft tid att träna duktigt det senaste året. OCH jag har fyllt 35, och jävlar vilken skillnad det är i metabolism bara jämfört med några år sedan. Jag behöver en kickstart. Vad sägs om de här preparaten:

Winnar SA 10 mg 200 tabs
Masterone 10 ml 100 mg/ml
Tronbolone Enanthate 100 el 200 mg/ml, 10 ml
200 tabs Cytomel

Jag funderar på att börja med Tren för att få en riktig skjuts (100 el 200 mg/vecka), efter två veckor börja lägga en matta av 40 mg ed winnar. Injektionerna avslutas med 200 mg masterone per vecka, sedan kör jag T3 under det som är kvar av winnarna. Nolva under hela kuren eftersom gyno har varit ett problem tidigare och för att jag inte litar ett smack på UC-labbens ärlighet eller proffesionalitet.

What say you? Hur skulle ni fördela resurserna och är det något prep jag glömt?

Inga tidigare leverproblem från stanozolol, inga ledskador och jag är näringsfysiolog, pt och helnykterist. Blir illamående bara jag tänker på dbollar eller sustanon, som för mig bara är bitch tits på burk. Golvskrap från nedlagda östtyska kemindustrier. Steroidernas motsvarighet till fultjack. Som att skjuta in en gammal disktrasa innanför huden.

Jag tyckte också det var rätt skönt att bli av med en del muskelmassa och satsar inte på att göra stora massökningar, utan mer på att omfördela kroppen till en lite mer skön och presentabel form. Fitnessideal, inte belgian-blue-wannabe. GH vore idealet, typ i kombo med Primobolan, om jag hade kuk nog att råna en bank eller hade ärvt mer pengar än jag kunde göra av med. Hur billigt har ni kommit undan med en GH-kur?

OCH... är det ngn som har prövat SA:s Trenbolone Enanthate 100 mg/ml? Bra, anus eller mittemellan? Är tri-tren värt pengarna?
__________________
Senast redigerad av Mixe 2009-03-17 kl. 00:59.
Citera
2009-03-17, 01:20
  #2
Medlem
Alladins avatar
Kickstart på tren och winny, jag ställer mig extremt tveksam. Kör ren ett bra tag innan du blandar in steroiderna...

Om testo är bt på burk för dig betyder inte att det är det för alla andra också.
Citera
2009-03-17, 01:40
  #3
Medlem
Vaffö?

Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Kickstart på tren och winny, jag ställer mig extremt tveksam. Kör ren ett bra tag innan du blandar in steroiderna...


Jag har kört ren i tre månader nu, det får banne mig räcka. Jag har gjort 12 kurer innan, men den senaste var länge sedan.

Varför är du tveksam till tren/winnykombon? Jag körde tritren för många år sedan och mina armar höll på att explodera. Det var som att skjuta kärnbränsle, fast inget deca/dbol- plufs. Har du haft andra erfarenheter?

Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Om testo är bt på burk för dig betyder inte att det är det för alla andra också.

Nä, skrev jag det? Men det kan vara det för alla andra. Jag känner många som har fått beatch tittys oavsett hur väl de skött sin PCT. Och andra som kört monstruösa mängder susta och dbol helt utan PCT och ändå har slimmade bröstvårtor. Alla reaktioner är möjliga. Men risken finns där för alla. Och har man haft gynokänningar tidigare gör man bäst i att hålla sig borta från alla skitiga steroider. Ofta beskrivs Nolva som ett trollspö som man bara kan vifta så försvinner all risk. Stämmer inte, inte för mig och inte för många andra.
Citera
2009-03-17, 01:58
  #4
Medlem
yoshimas avatar
hmm tänkte på en grej när jag läste din tråd här, att det borde väl finnas något som är bättre än nolva mot BT.. hur är det om man jämför letro/clomid/nolva? fått för mig att letro skall vara ruskigt bra mot BT.. kan det vara nått att tänka på i din sits eller är nolva bäst?

biverkningar etc hade för mig inte spelat så stor roll om man ändå verkligen har bestämt sig för att gå på kur igen och vet att risken är stor att få BT.

är inte alls påläst om letro dock.

mvh yoshima
Citera
2009-03-17, 05:46
  #5
Medlem
God ide redan tänkt

Citat:
Ursprungligen postat av yoshima
hmm tänkte på en grej när jag läste din tråd här, att det borde väl finnas något som är bättre än nolva mot BT.. hur är det om man jämför letro/clomid/nolva? fått för mig att letro skall vara ruskigt bra mot BT.. kan det vara nått att tänka på i din sits eller är nolva bäst?

biverkningar etc hade för mig inte spelat så stor roll om man ändå verkligen har bestämt sig för att gå på kur igen och vet att risken är stor att få BT.

är inte alls påläst om letro dock.

mvh yoshima

Letrozole hade jag inte hört talas om, men nu känner jag till det, tusen tack. Det tillhör ju gruppen aromatashämmare, som arimidex. Arimidex har jag tagit förut, det är supereffektivt och klart den bästa terapin. Men det är så inihelvete DYRT bara. Kostar typ lika mycket som hela kuren. Men det är sjukt smart: blockerar problemet där det uppstår- vid själva omvandlingen från testo till östro. I kombination med nolva gör det att t.o.m jag kan ta testo.

Clomid tycker jag är helt värdelöst. Det var det jag tog för att motverka gyno när jag fick det i 27-årsäldern. Hjälpte inte alls. Kanske fick jag fejk, men jag vill minnas att det var en schysst ask från grekiskt apotek. Klomifencitrat är ju egentligen en östrogen, och beroende på hur man är beskaffad kan den ju få lite olika verkan vid östrogenreceptorerna. Eftersom den ökar utsöndringen av GnRH från hypothalamus ger det mer FSH/LH och mer testosteron i kroppen- från pungkulorna. För mig var det ju det sista jag behövde när aromatiseringen redan var i full gång- det blev ju bara ännu mer östrogen i kroppen då. Clomid funkar nog bäst som en mild version av hCG.

Nolvadex, tamixofen, är bättre. Det binder till östrogenreceptorerna och blockerar dem utan att ge ett svar. Men eftersom det också minskar celldelningen (det är ju bröstcancermedicin) kan det hämma tillväxten lite om man tar det under kur- fullt acceptabelt tycker jag som inte är ute efter massa till varje pris. Mitt val, om jag hade pengarna, skulle definitivt vara Arimidex i kombo med Nolva.

En annan aromatashämmare som säkert skulle vara super är Exemestane. Den binder till aromataset irreversibelt och har därför en grymt lång verkan, och kan inte bli utkonkurerad hur höga nivåer av östrogen man än har.

Är det någon som sett Exemestane säljas eller som har egna erfarenheter av det?
Citera
2009-03-17, 08:23
  #6
Medlem
Jag hade tittat mer på Fareston (bättre än Nolva) och letro. Letro är väl inte speciellt dyrt eller?
Hade det inte funkat med 0.25mg om dagen 10ml á2.5mg.. blir ju hundra doser för runt 4-500. (har inte provat det själv då det inte behövts).
Citera
2009-03-17, 13:13
  #7
Medlem
Letro

Citat:
Ursprungligen postat av smotany
Jag hade tittat mer på Fareston (bättre än Nolva) och letro. Letro är väl inte speciellt dyrt eller?
Hade det inte funkat med 0.25mg om dagen 10ml á2.5mg.. blir ju hundra doser för runt 4-500. (har inte provat det själv då det inte behövts).

Så Letro är injekt? Låter ju vettigt med priset. Med en schysst aromatashämmare skulle t.o.m jag kunna överväga en lite billigare testokur...
Citera
2009-03-17, 15:07
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mixe
Winnar SA 10 mg 200 tabs
Masterone 10 ml 100 mg/ml
Tronbolone Enanthate 100 el 200 mg/ml, 10 ml
200 tabs Cytomel

?

e d bara 10 ml av varje olja som du ska använda? isåfall lägg ner tanken på att preppa då 10 ml mast o tren inte e mycket o hänga i granen. vilka doser på T3 o winnar?? o hur länge?
Mvh// SB
Citera
2009-03-17, 15:13
  #9
Medlem
Bra info om letro!

http://www.steroid.com/Letrozole.php

Letro är väl oralt?
Citera
2009-03-17, 15:22
  #10
Medlem
Winnar i två månader á 40 mg/dag. Och jodå, jag har kurat Tren 100 mg/ vecka och Mast á 100 mg var tredje dag förut och fått rejäla resultat. Vi är alla olika. I gengäld kan jag inte ta något aromatiserande utan att få direkta gynokänningar även med Nolva. Kul hur varje persons receptoruppsättning är som ett fingeravtryck...

Sen handlar det ju lite om vad man vill åstadkomma också. Jag varken vill eller kan gå upp några sjuka massor, det handlar mest om att få upp muskelmassan och förbränningen som en kickstart på ett sjukt seriöst träningsår.

T3 har jag inte lagt upp än. Jag har 200 tabs á 100 mcg, men har aldrig kört det förut. Lägg gärna ett förslag på upplägg så slipper jag göra researchen. Jag är nämligen fruktansvärt lat
Citera
2009-03-17, 15:27
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mixe
Winnar i två månader á 40 mg/dag. Och jodå, jag har kurat Tren 100 mg/ vecka och Mast á 100 mg var tredje dag förut och fått rejäla resultat. Vi är alla olika. I gengäld kan jag inte ta något aromatiserande utan att få direkta gynokänningar även med Nolva. Kul hur varje persons receptoruppsättning är som ett fingeravtryck...

Sen handlar det ju lite om vad man vill åstadkomma också. Jag varken vill eller kan gå upp några sjuka massor, det handlar mest om att få upp muskelmassan och förbränningen som en kickstart på ett sjukt seriöst träningsår.

T3 har jag inte lagt upp än. Jag har 200 tabs á 100 mcg, men har aldrig kört det förut. Lägg gärna ett förslag på upplägg så slipper jag göra researchen. Jag är nämligen fruktansvärt lat

då det är din kropp tycker jag inte att du ska lita på vad olika personer på FB säger, speciellt gällande T3.
Mvh// SB
Citera
2009-03-17, 15:38
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
då det är din kropp tycker jag inte att du ska lita på vad olika personer på FB säger, speciellt gällande T3.
Mvh// SB

Nä, lita blint hade jag ingen tanke på. Men jag är inte för kaxig för att lyssna på råd. Jag känner till thyroideahormonet och vet att det krävs ganska korta kurer med rejäl upp/nedtrappning. Från det kan jag ju avgöra om ett upplägg verkar rimligt. Sen lyssnar man ju alltid på kroppen och justerar.

Just det, angående Tren... Jag trodde faktiskt att enanthate- doserna låg på 150-200 veckovis? I så fall räcker ju en 10 ml- flaska i 10 veckor, vilket mycket väl kan räknas som en fullgod kur. Eller hur tänker du?

Lika vänlig hälsning

M
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback