2009-03-16, 22:19
Medlem
DrHouse156s avatar
Hej!

Jag har en Thinkpad X61 Lenovo laptop, varge gång jag fäller ner skärmen (går i viloläge) eller går i viloläge genom att bara låta den vara så vaknar den inte när jag fäller upp skärmen igen eller försöker med massa esc, enter, musrörelse osv provat allt, får helt enkelt bara starta om datorn varje gång.
Jag har aldrig varit med om något liknande! Help!
Senast redigerad av DrHouse156 2009-03-16 kl. 22:22.
Citera
2009-03-16, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrHouse156
Hej!

Jag har en Thinkpad X61 Lenovo laptop, varge gång jag fäller ner skärmen (går i viloläge) eller går i viloläge genom att bara låta den vara så vaknar den inte när jag fäller upp skärmen igen eller försöker med massa esc, enter, musrörelse osv provat allt, får helt enkelt bara starta om datorn varje gång.
Jag har aldrig varit med om något liknande! Help!

Jag är nästan helt hundra på att man kan ställa in vad som ska hända då man fäller ihop datorn och du kanske har valt att den ska stängas av istället för att den ska gå in i viloläge/vänteläge?

Ren gissning, annars så vet jag tyvärr inte. Lycka till.
Citera
2009-03-16, 22:51
Medlem
DrHouse156s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enigmium
Jag är nästan helt hundra på att man kan ställa in vad som ska hända då man fäller ihop datorn och du kanske har valt att den ska stängas av istället för att den ska gå in i viloläge/vänteläge?

Det tror jag inte, det enda stället jag varit och fifflat på är Kontrollpanelen->Enegrialternativ, ändrat minuter och sånt bara inget konstigt, men där ser jag inga konstigheter. Tack endå!
Citera
2009-03-17, 00:23
Medlem
DrHouse156s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enigmium

Den stänger inte riktigt av sig tror jag för lampan som indikerar att datorn är på lyser fortfarande och viloläges lampan slocknar bara, låter jag den bara vara på ett tag med svart skärm startar den om sig ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in