Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-16, 20:04
  #1
Medlem
Formaterade om föräldrarnas dator och kollade inte efter drivrutiner innan för dom hade en skiva som hette "Security Drivers and Tools", men då när jag skulle installera drivrutinerna fanns det bara typ Adobe Flash Player på den.... :S.
Har letat överallt på internet men inte hittat något.... så jag vänder mig till er och hoppas på hjälp :P
Är väl egentligen bara till moderkortet jag behöver, (grafikkortet har jag till) det är ett d1627. Datorns serienummer om det behövs är 3730800185
Så om någon kan hitta nått som gör så internet funkar är jag evigt tacksam
Citera
2009-03-16, 20:47
  #2
Medlem
kimdah2002s avatar
Du hittar dom på FS hemsida under nedladdning av drivrutiner...
http://www.fujitsu-siemens.se/support/index.html
Citera
2009-03-16, 21:54
  #3
Medlem
Jo jag har laddat ner flera olika filer därifrån men ingen har funkat, det finns .cat, .din, .sys och .dll filer och en PROUnstl.exe som avinstallerar nåt.
Någon av dom man ska öppna på nåt sätt ?
Citera
2009-03-17, 19:29
  #4
Medlem
Nån som vet vad drivrutinen ska vara i för filformat och hur man installerar den ?
Citera
2009-03-17, 19:34
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundfoder
Nån som vet vad drivrutinen ska vara i för filformat och hur man installerar den ?

Dra ner alla och lägg dom i en mapp. Kör via enhetshanteraren och välj den mappen där du har drivisarna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback