Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-15, 17:35
  #10189
Medlem
UndeadNinjas avatar
Fick två st paket från Lyricey nu idag så känns skönt även om ett paket fortfarande är på vift. Stort plus till Lyricey för hanteringen av det här och för grym service.
2017-12-15, 17:36
  #10190
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Tips på sidor med postförskott förutom A*omer och A*klepios? Måste vara postförskott pga olika anledningar.

Vet att prylshoppen hade det innan men vad är det för preparat du är ute efter?
2017-12-16, 02:10
  #10191
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Fick två st paket från Lyricey nu idag så känns skönt även om ett paket fortfarande är på vift. Stort plus till Lyricey för hanteringen av det här och för grym service.

En av anledningarna till att jag köper utav Lyricey är deras kundbemötande, jag är övertygad om att du kommer bli kompenserad!
2017-12-16, 14:20
  #10192
Medlem
bananajoe33s avatar
Hur är C*emical-s*rvi*e? Tänkte beställa med postförskott, är dom snabba? Vill få det på tisdag(lördag idag).
Tacksam för svar
2017-12-17, 09:24
  #10193
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesusIsAStoner
En av anledningarna till att jag köper utav Lyricey är deras kundbemötande, jag är övertygad om att du kommer bli kompenserad!

jag har blivit kompenseras på så sätt att jag fått nytt skickat till mig medans mitt första paket är på vift. Kommer inte mitt paket fram så har jag iaf av Lyricey fått igen det jag skulle ha men kommer mitt paket fram till slut så får jag ju det jag beställt plus kompensationen dom skickade ut.

Jag känner mig trygg med Lyricey och det känns skönt att dom inte bara har riktigt bra kvalité utan dom hanterar felen som kan dyka upp på ett perfekt sätt, bra kundbemötande som sagt. Jag kommet fortsätta handla på lyricey.

Dessutom har vi ju nu meddson som är som ett litet apotek med deras utbud av mediciner. Deras kvalité på pregabalinet är också helt ok och jag har planer på att lägga en order på 150mgare och testa dom. Testade meddsons phenibut och baklofen som var väldigt potent och fint med doseringsskedarna som ingår till pulvret. Dock var varken phenibut eller baklofen något för mig utan det är pregabalin som gäller för mig.
2017-12-17, 13:08
  #10194
Medlem
Otroligt besviken på senaste beställningen från Poteket. Förvisso väldigt snabb leverens, och kapslarna innehåller runt 400mg allihop. Däremot var dom i princip verkningslösa.... har beställt därifrån ett antal ggr nu och aldrig blivit besviken på kvaliteten samt stort plus i kanten att dom alltid skickat med bonus. Visserligen ska man väl inte klaga på att dom slutat med bonusarna, men den här senaste batchen var otroligt dålig.....

Jag har rätt låg tolerans på lyrica(300mg brukar räcka rätt bra), men av dessa kände jag öht inte av 400mg. Ökade till ~800mg och fick en svag effekt i en halvtimme-timme eller så. Tagit lite drygt ett gram för 2h sedan och inväntar effekt...
2017-12-17, 13:38
  #10195
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Vet att prylshoppen hade det innan men vad är det för preparat du är ute efter?
Jag letar efter nån sida med rökmix och postförskott.. har beställt från chem-club för typ 2 veckor sen utan att ha hört något från dem och chemical-service har slut på sitt.. det får bli det från prylshoppen om jag inte hittar nåt annat
2017-12-18, 00:01
  #10196
Medlem
Kockistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Jag letar efter nån sida med rökmix och postförskott.. har beställt från chem-club för typ 2 veckor sen utan att ha hört något från dem och chemical-service har slut på sitt.. det får bli det från prylshoppen om jag inte hittar nåt annat

Letar själv. Beställde från Prylshoppen flera gånger i november och var skitnöjd, riktigt tung rökmix deras fenix.

Men från ingenstans har de bestämt sig för att spä ut rökmixen 1/10 nu.

Innan varade en 5g påse LÄTT en vecka, så starkt som det var, men sist jag beställde rökte jag upp 3g på en dag och det är ett HELT annat rus nu också, detta utan att de har informerat mig på något sätt alls om något av det. Då röker jag fan i mig hellre CB för 200kr om dagen.

Skulle alltså avråda från att handla av de om du inte vill känna dig blåst och med en JÄVLA huvudvärk.
2017-12-18, 01:42
  #10197
Medlem
_Soldier_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
jag har blivit kompenseras på så sätt att jag fått nytt skickat till mig medans mitt första paket är på vift. Kommer inte mitt paket fram så har jag iaf av Lyricey fått igen det jag skulle ha men kommer mitt paket fram till slut så får jag ju det jag beställt plus kompensationen dom skickade ut.

Jag känner mig trygg med Lyricey och det känns skönt att dom inte bara har riktigt bra kvalité utan dom hanterar felen som kan dyka upp på ett perfekt sätt, bra kundbemötande som sagt. Jag kommet fortsätta handla på lyricey.

Dessutom har vi ju nu meddson som är som ett litet apotek med deras utbud av mediciner. Deras kvalité på pregabalinet är också helt ok och jag har planer på att lägga en order på 150mgare och testa dom. Testade meddsons phenibut och baklofen som var väldigt potent och fint med doseringsskedarna som ingår till pulvret. Dock var varken phenibut eller baklofen något för mig utan det är pregabalin som gäller för mig.

Ja Lyricey är så jävla trevliga. Som du säger så känner man sig trygg när man beställer därifrån, eftersom dom hanterar alla ärenden på ett seriöst sätt.
2017-12-18, 13:55
  #10198
Avstängd
i574n8u11s avatar
Skön start på veckan med en leverans från lyricey. Var lite orolig nu i jultid men snabb leverans som alltid.
2017-12-18, 22:41
  #10199
Medlem
_Soldier_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Har du vägt upp pulver från en kapsel från lyricey? Det var någon som så just detsamma om meddson att deras innehöll just 220mg och deras kapslar är exakta lika lyricey's men det var 300mg i dom.

Om du får ersättning för det borde alla som beställt få det. När jag tagit deras kapslar så Har jag inte mörkt att jag fått i mig 2.2g istället för 3g.

Kan någon ärlig person med våg höga en lyricey kapsel?

Har lyricey alltså erkänt att deras kapslar innehållet 220mg så att du får ersättning?

Var det du som även skrev att meddsons kapslar innehöll 220mg?

Edit: såg nu att du inte nämnt 220mg. Men kan du berätta mer om att mängden i kapslarna är mindre än 300mg?

Det där stämmer inte alls. Jag vägde pulver från Lyriceys 300mg kapsel, och den innehöll 300mg, precis som dom säger.

Man får inte ha elektronik nära en våg, för då visar den fel. Det borde alla veta. Dom är väldigt noga när dom väger pulvret innan det hamnar i en kapsel.
2017-12-19, 16:18
  #10200
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Synd att Lyricey har små kapslar. Dessa rymmer ej 300 mg. Snarare 220 mg.

Har du vägt kapslarna eller spekulerar du fritt? Mina kapslar har aldrig vägt under 300mg så jag är då nöjd. Jag var lite orolig att mitt lyrica skulle fastna bland alla julkort men bland räkningar och reklam låg en stor julklapp från Lyricey. Väntar på att få testa medsson också för att kolla hur dom är. Det är bra att ha en reservplan om lyricey får slut i lager. Dom kommer alltid vara mitt första val dock.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback