Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-21, 20:04
  #9901
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Mailade till dem ang sample, ska jämföra med apotekspregabalin och med meddsons pregakapslar.

Jag har Lyrica av läkaren, så ska nog oxå se om jag gör en jämförelse. Står man kan maila dem, avseende samples.
2017-10-21, 20:20
  #9902
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Lyricey är röda helt seriöst!

De är dyra i alla fall. Riktigt dyra.
2017-10-21, 20:29
  #9903
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Kanske skulle ta och testa baclofen då, går ju att lägga en liten order. Även jag lämnar prover och kan inte vara positiv på benso egentligen trots att det har gå hänt rätt mycket tidigare under återfallsperioder med sidomissbruk från suben.

Vore trevligt med något man kan ta bara ibland och må lite kul på. Lyrica blir jag bara normal av så det är inte något som används i russyfte.

Baclofen har jag faktiskt testat, man blir trött i första 3-5 gångerna. Sen, är det en bra medicin tyckte jag, för att ha istället för benso. Är ej heller glad för benso ALLS, men tar mina ordinerade sob 5 mg.

Håller med att man blir normal av Lyrica, just för att den e så effektiv på att ta bort ångesten.

Lycka till.
2017-10-21, 20:36
  #9904
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Bra Lyrica hos Meddson!

Det är dock inte 300 mg i kapslarna, efter dessa kapslar inte rymmer 300 mg. Har en våg och vissa kasplar var det cirka 200 mg i, och i andra var det cirka 240 mg.

Men priset är ju så himla billigt, så det är ju skitsamma om det inte är 300 mg i kapslen. Man vår ta fler kapslar helt enkelt för effekt :=)

Rekommenderas starkt!

Är deras Lyrica bättre än Potekets?
2017-10-21, 20:45
  #9905
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figo-28
Jag har Lyrica av läkaren, så ska nog oxå se om jag gör en jämförelse. Står man kan maila dem, avseende samples.

Oki, de skrev att de skulle skicka ett sample iaf.
Ska jämföra med apotekets och även med meddsons pregabalin.
2017-10-21, 21:44
  #9906
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Real1Sama
Word!

Vill även passa på att gröna dem igen. Fick en fet leverans idag! De är bäst, så är det bara.

De är bra, jag har bra kontakt med deras mail-kille, lite dyra numera tyvärr.
2017-10-21, 21:48
  #9907
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emalkay
Yes, den är ny. Men finns fler grejer än lyrica.
Fick sample i tisdags av meddson, fina kapslar och snyggt förpackat.
Verkar legit. Jag kommer att beställa mer.

Där ser man, ska in nu och kolla lite.
2017-10-21, 21:55
  #9908
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yihaaa
Får nog ta tillbaka att jag gav meddson bra omdöme, visst dom levererade på 3 dagar bra förpackad och allt såg bra ut. Efter första testet fungerande lyrican bra tycker jag men igår kände jag inte ett skit så jag öppnade kapslarna och vägde pulvret det är inga 300 mg i deras kapslar.

Jag tömde fem kapslar och vägde dom Den med mest pulver vägde 240 mg den med minst pulver Kåge på 170mg.

Visst priset är okej men ändå vill man ju att det ska vara 300 mg när det står 300mg om det ibland hamnar lite under det skiter jag i men inte en enda kapsel vägde över 240 mg och det känns inte okej för mig i alla fall.

Aj, aj, ja så blir det tyvärr med nya nät-shoppar. Kapslarna var alltså - låt mig kalla det "halv-fulla" typ. Tur jag har Lyrica av läkare, men det e ej mkt alls. Var dessutom på väg att gå in på deras hemsida & ta en titt på vad hade att erbjuda, nu kan jag spara den energin. Tack.
2017-10-22, 06:19
  #9909
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Underbart! diskret paket från Pregabalinpulver rakt ner i bredlådan, 1 dags lev! Tummen upp

Tjena Fluson, så de är gröna hoppas jag. Och nya verkar det som
2017-10-22, 08:41
  #9910
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figo-28
Tjena Fluson, så de är gröna hoppas jag. Och nya verkar det som
Ja nya verkar de vara och pulvret är inget man kan klaga på tycker jag! Väldigt trevlig prick att ha o göra med på mail också
2017-10-22, 16:23
  #9911
Medlem
Poteket har sänkt priset på lyrica 600 för 100st 300mg billigt men jag vågar inte beställa för ingen verkar få det dom beställd , trist att som börjat krångla det funka bra förut att handla av dom men de senaste har dom börjat krångla
2017-10-23, 00:09
  #9912
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figo-28
Aj, aj, ja så blir det tyvärr med nya nät-shoppar. Kapslarna var alltså - låt mig kalla det "halv-fulla" typ. Tur jag har Lyrica av läkare, men det e ej mkt alls. Var dessutom på väg att gå in på deras hemsida & ta en titt på vad hade att erbjuda, nu kan jag spara den energin. Tack.

Jag fick iaf rätt mängd +/-10mg (dvs nästan exakt) av det jag köpte men då vart det inte kapslar utan noopept, baclo samt melatonin i pulverform(och kvalitén har varit ypperlig av baclofen och noopept, har inget att jämföra melatoninet med). Har beställt lite pregabalin och gabapentinkapslar så ska kolla om det är rätt mängd i dem någon gång nästa vecka. Kan ju också vara vågen som inte är helt korrekt också, tror inte att en shop tjänar något på att skicka 250 ist för 300mg då det bara ger mindre framtida kunder och de som beställt skippar att göra det igen.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback