Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-15, 11:39
  #9757
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quasy
L*ricey som tidigare varit pålitlig är enligt mig gul/röd. Får inte min försändelse trots kontakt. Senast tog det också över en vecka innan något dök upp. Bor inte i obygden heller..

Lyricey brukar ta max 2 dagar för mig, alltid bra support, snabba svar på mail, trevlig personal.
2017-09-15, 12:59
  #9758
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickleanddimes
Beställde från poteket för någon vecka sedan och måste säga att jävlar vad de skiftade i kvalle!
Billiga visst, men vissa var ju fan verkningslösa.
Måste vara kopior va?
Någon fler som beställt därifrån och upplevt samma?
Beställt från två andra shoppar igår och ska se ifall det är likadant där...

Ja, nyligen fick vi dessutom halvtomma kapslar. Vi skrev till dom, jag och tjejen.
2017-09-15, 14:21
  #9759
Medlem
Quasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figo-28
Lyricey brukar ta max 2 dagar för mig, alltid bra support, snabba svar på mail, trevlig personal.

Det är den erfarenhet jag haft tidigare. Men nu dyker inte min oder upp plötsligt, dock är Lyricey trevliga på mail.
2017-09-15, 18:49
  #9760
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figo-28
Ja, nyligen fick vi dessutom halvtomma kapslar. Vi skrev till dom, jag och tjejen.
Jaha, så ni skrev tillsammans alltså. Var det en som dikterade och den andra skrev, eller hur gjorde ni?

Blev tjejen lack när kapslarna inte var fulla, eller tog hon det med en axelryckning?
2017-09-17, 10:21
  #9761
Medlem
HORJESUSs avatar
inget svar från pregabalin på 5 dagar.
Förutom att lyrican va bristfällig, så är kundservicen under all kritik ) =
2017-09-19, 12:23
  #9762
Medlem
Nazipolizeis avatar
Har beställt 100packs med lyrica från poteket 3 gånger sen de började igen tidigare i sommras. Sista paketet var en rejäl besvikelse. Inte ens halva effekten från ordern innan.
Och nej det är inte tolerans de handlar om då jag hade några kapslar kvar från tidigare orders.

Nu är Kvalitén så låg att den knappt går att rättfärdigas med det låga priset.
Hur är pris/kvalite på lyricey nu för tiden?
Känns som det börjar bli dags att gå vidare om inte poteket skärper sig
2017-09-19, 12:55
  #9763
Medlem
Tycker inte att lyriceys kvalitet var sämre än de andras jag testat iaf!
2017-09-19, 16:06
  #9764
Medlem
Softers avatar
När jag lagt varorna i kundvagnen hos poteket och ska komma vidare till betalningen så står det:
"poteket.se kan för närvarande inte hantera förfrågan.
HTTP ERROR 500"

Någon annan som har samma problem?
2017-09-19, 17:02
  #9765
Medlem
HentaiMannens avatar
Hej mina vänner... Jag är lite osams med min hjärna just nu och hoppas nån av er minns hur det brukar vara.. Beställde av lyricey imorse vid 03:00 typ men fick inget bekräftelsemail att de tagit emot min order.. Brukar man få det? Har brainfarts så kommer inte ihåg om man brukar få det.

Misstänker att jag kanske råka stava fel på min email vid beställningen annars vilket gör allting fruktansvärt jobbigt och osäkert isåfall. Har nämligen endast TVÅ kapslar lyrica kvar och måste mer eller mindre få min order imorgon, annars startar en AT jag skulle göra allt för att slippa; två års dagligt användande med ett snitt på 1,5 gram om dagen... Vill verkligen inte ha den AT'n..
2017-09-19, 23:18
  #9766
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Hej mina vänner... Jag är lite osams med min hjärna just nu och hoppas nån av er minns hur det brukar vara.. Beställde av lyricey imorse vid 03:00 typ men fick inget bekräftelsemail att de tagit emot min order.. Brukar man få det? Har brainfarts så kommer inte ihåg om man brukar få det.

Misstänker att jag kanske råka stava fel på min email vid beställningen annars vilket gör allting fruktansvärt jobbigt och osäkert isåfall. Har nämligen endast TVÅ kapslar lyrica kvar och måste mer eller mindre få min order imorgon, annars startar en AT jag skulle göra allt för att slippa; två års dagligt användande med ett snitt på 1,5 gram om dagen... Vill verkligen inte ha den AT'n..

Nu så fick jag svar. Min order hade kommit in avbruten.. Kan hända att jag skrivit fel summa? Men det låter mysko då jag bara copy-pasta summan. Hursom så löser de det.

Kan dock säga att de just nu verkar ha slut på kapslar så pulver gäller tills vidare.

Men japp, lyricey fortsätter vara bäst trots allt.
2017-09-20, 12:43
  #9767
Medlem
Vilken shop har bäst phenibut om det är någon skillnad?
Min kompis köpte på alphabrain och jag tycker inte det funkar så bra. Men har inte provat något annat.
En annan vän fick bra effekt på 1 g men jag inte tillräckligt på 2g.
Vet inte vad man ska förvänta sig heller.
2017-09-21, 13:45
  #9768
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Nu så fick jag svar. Min order hade kommit in avbruten.. Kan hända att jag skrivit fel summa? Men det låter mysko då jag bara copy-pasta summan. Hursom så löser de det.

Kan dock säga att de just nu verkar ha slut på kapslar så pulver gäller tills vidare.

Men japp, lyricey fortsätter vara bäst trots allt.

Det damp ner i brevlådan idag... Vilket satt jävligt fint då min AT hann dra igång och det var verkligen helvetet på jorden.

Vad har vi lärt oss idag? Jo att lyricey är lika gröna som alltid , samt att jag är totalt torsk på lyrica och fick en försmak av hur en AT för mig efter ett par års dagligt användande uppenbarar sig . Något jag gärna undviker i framtiden lolol .

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback