Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-28, 16:37
  #9301
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasohai
Kan inte köpa på poteket, när jag kommer till "betala via bitcoins" sidan och trycker continue så kommer det en error sida :/ kan det ha o göra med att jag gör det via mobilen? Fast det gjorde jag sist och det funkade.

Hmm... jag har hört om det här problemet dyka upp för andra.

Pröva att öppna en ny sida och skriv in: www.lyricey.com - det borde funka då.

Trevlig helg!
2017-04-29, 13:02
  #9302
Medlem
nån som vet vart man får tag på kratom inrikes?
2017-04-29, 14:29
  #9303
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonnyWalker.
nån som vet vart man får tag på kratom inrikes?
http://scandinavianspeciosa.se/produ...or/kratom.html
https://www.prylshoppen.se/advanced_..._description=1
2017-04-29, 15:20
  #9304
Medlem
Vill bara säga att asken är gröna i vanlig ordning
2017-04-30, 23:00
  #9305
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Hmm... jag har hört om det här problemet dyka upp för andra.

Pröva att öppna en ny sida och skriv in: www.lyricey.com - det borde funka då.

Trevlig helg!

LOL
Bästa rådet må jag säga. Fick nyligen en beställning av dem förresten. I fredags. Helgröna som vanligt. Lyricey alltså.
2017-05-01, 18:48
  #9306
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
Hur kan poteket inte vara med på din lista då dom tar 7kr kapseln (vilket är sjukt bra) och levererar snabbt (dock har dom haft problem förut).

Jag har ätit lyrica i väldigt många år, hade det på recept. Går i subutex programmet och tog återfall för ett tag sedan så blev av med dom (självklart riktiga vanliga pfizers från apoteket jag åt). Känner ingen som helst skillnad på pfizers egna och potekets lyrica. Så hur dom med bäst pris, snabba leveranser och bra kvalite inte är med på en top 7 lista förstår jag inte. Varför köpa 25% dyrare lyrica på andra ställen för? Helt onödigt men du gör som du vill såklart.

EDIT: Varenda beställning jag lagt från poteket så har jag fått extra. Allt ifrån 3-4 stycken när jag gjorde testbeställning på 20 stycken. Till 25 st extra som jag fick då det tog 2-3 dagar innan dom kunde skicka pga något problem dom hade. Varenda jävla gång är det mer än vad man beställt så kan inte göra annat än att försvara dom i denna tråd. Känner mig skyldig att göra det då dom som sagt inte bara har bäst priser och snabba leveranser men även bra kvalite..

Skulle jag dag 1 ge dig 10 st vanliga pfizer 300's som du skulle käka sedan dag 2 ge dig 10 av potekets lyrica skulle du 100% inte känna någon skillnad. Ja menar jag hade det utskrivet i 7-8 års tid och känner ingen skillnad.

Dock har jag inte beställt därifrån länge utan bara ett par veckor. Men käkat runt 200st av deras lyrica och även gett bort / bytt mot saker till folk och inte en ända har sagt någonting om lyrican.

Exakt! Du tar fan orden ur munnen på mig. Har också haft det utskrivet en kortare period (3 mån, ville ej bli beroende iom. att tar du varje dag tappar det effekt ändå) och Potekets Lyrica är så jävla nära man kan komma. Då har jag testat från typ alla shoppar. 100 Kapslar från Poteket kostar 700 medan Lyricey tar 1250 och då får man ALLTID 10% extra av Poteket.

Sen är det ju känt att Carl Bildt på FS är samma som Poteket och de har dominerat marknaden där i över ett år nu och mer.

Jag fattar inte varför man köper någon annanstans, men men, era pengar.

Visst det kanske vart någon som haft krångel med de nån gång men alla shoppar har krångel nån gång. Sjuka är att jag ALDRIG haft krångel från de och då snackar vi ganska många ordrar.
2017-05-02, 04:49
  #9307
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Exakt! Du tar fan orden ur munnen på mig. Har också haft det utskrivet en kortare period (3 mån, ville ej bli beroende iom. att tar du varje dag tappar det effekt ändå) och Potekets Lyrica är så jävla nära man kan komma. Då har jag testat från typ alla shoppar. 100 Kapslar från Poteket kostar 700 medan Lyricey tar 1250 och då får man ALLTID 10% extra av Poteket.

Sen är det ju känt att Carl Bildt på FS är samma som Poteket och de har dominerat marknaden där i över ett år nu och mer.

Jag fattar inte varför man köper någon annanstans, men men, era pengar.

Visst det kanske vart någon som haft krångel med de nån gång men alla shoppar har krångel nån gång. Sjuka är att jag ALDRIG haft krångel från de och då snackar vi ganska många ordrar.

Om CB vill skicka ett sample till mig så kan jag göra en gaskromatografianalys på båda pulverna och visa resultatet för några få i tråden som sedan kan gå i god för resultatet.

Jag har mätt Lyriceys grejer två gånger. En gång låg det runt 94% och nu senast låg det på 96,2%. Inga tungmetaller eller annan skit heller.

Anledningen till att jag kollar ibland är att gamla GenericLyrica skickade ut en batch som var ett racemat (aka racemix) och då upplevde många bieeffekterna av den motsatta isomern: förhöjt blodtryck och puls samt ångestkänslor.
2017-05-02, 17:51
  #9308
Medlem
Bro-cats avatar
Beställde och betalade apoteksgrossen i fredags och fick hem idag, snabba med svar så en gröning från mig
2017-05-03, 20:20
  #9309
Medlem
rhymenoceross avatar
Fick hem ett hekto med en sjysst bonus utan några problem från Lyricey idag. Stackarn måste springa till brevlådan flera gånger om dagen. Alltid 24h leverans. :-)

Verkar vara en ny batch. Ska kolla kristallstrukturen och jämföra imorgon, men jag litar på Lyricey.
2017-05-04, 01:13
  #9310
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Fick hem ett hekto med en sjysst bonus utan några problem från Lyricey idag. Stackarn måste springa till brevlådan flera gånger om dagen. Alltid 24h leverans. :-)

Verkar vara en ny batch. Ska kolla kristallstrukturen och jämföra imorgon, men jag litar på Lyricey.

Ska precis beställa så hoppas kvaliteten är likabra. Men som du säger så litar jag på Lyricey enda shoppen jag kan beställa och få min pregabalin dagen efter beställning!
2017-05-04, 04:23
  #9311
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JesusIsAStoner
Ska precis beställa så hoppas kvaliteten är likabra. Men som du säger så litar jag på Lyricey enda shoppen jag kan beställa och få min pregabalin dagen efter beställning!

Helt sant.

Folk behöver sluta tänka om Lyricey som en "drogaffär" som kan gå ner närsomhelst (t.ex.när ägaren: tar en överdos och dör; blir häktad; gör en exit scam; får en dålig batch, osv).

Tänk på Lyricey som ett seriöst företag. Tidigare shoppar har alla varit sidoprojekt eller har drivits av folk med seriösa drogproblem (nämner inga namn här - vill inte vara respektlös).

Och om ni tänker på Lyricey som ett seriöst företag så gäller vissa saker:
  • Ordern sänds alltid samma, eller nästa vardag
  • Leverannstiden är alltid 1-3 arbetsdagar, om inget går fel (fuck Postnord)
  • Förvänta er normala arbetstimmar - få inte panik om ni inte får svar klockan 03:27 på en lördag - då är det helg, och folk tar det lugnt efter en veckas arbete
  • Än en gång om helg: tycker inte ni ska förvänta er svar på mail lördag och söndag (kanske söndag, men ingenting som är självklart)
  • "Kunden har alltid rätt" gäller här - blir det fel så fixar de ordern; det har de alltid gjort

Sedan testar jag oftast deras batcher med gaskromatografianalys med hjälp av en vän som arbetar med teknisk utrustning på ett labb här i Västra götaland. Det har aldrig varit tungmetaller eller något annat giftigt i deras pregabalin och det har alltid varit rätt isomer (aldrig någon racemat som vi alla en gång blev sjuka utav ). Renheten har aldrig legat på 99,99%, men heller aldrig under 94% (det är ett väldigt bra resultat).
2017-05-04, 06:44
  #9312
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Om CB vill skicka ett sample till mig så kan jag göra en gaskromatografianalys på båda pulverna och visa resultatet för några få i tråden som sedan kan gå i god för resultatet.

Jag har mätt Lyriceys grejer två gånger. En gång låg det runt 94% och nu senast låg det på 96,2%. Inga tungmetaller eller annan skit heller.

Anledningen till att jag kollar ibland är att gamla GenericLyrica skickade ut en batch som var ett racemat (aka racemix) och då upplevde många bieeffekterna av den motsatta isomern: förhöjt blodtryck och puls samt ångestkänslor.

Det vore spännande om du kunde göra en analys på pregabalin.se, deras lyrica har alltid ojämn kvalite, ibland har det kännts som gabapentin mer än pregabalin.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback