Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-11, 16:02
  #9229
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
Ah de blir väl att köpa lite BTC å köra lyricey istället då. Skiter i om det är dyrare jag vill bara få hem grejerna så fort som möjligt. Om det är så att dom skickar samma dag om du beställer tidigt (vilket poteket säger att dom gör men ej håller) så är det garanterat en sida jag är intresserad utav. Tack för tipset dude.

Ja får du inte från Poteket så kör på Lyricey. Du lär inte ångra dig. Bara läs tråden så ser du hur bra de levererar.

Lade en liten beställning av dem idag. Inte fått svar än men de fixar nog biffen!
2017-04-11, 17:09
  #9230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Helt säker kan man inte vara, men bra nära. Jag har typ 30 beställningar eller nåt från Lyricey och endast en har krånglat och det var som sagt ren otur (la en beställning minuter innan deras sida fick problem så de inte såg min order direkt), som de kompenserade fint!

Att vänta är uselt, speciellt med AT... Man sitter där och spionerar på brevinkastet och håller koll på postbilar och annat... Fy satan.

Hoppas du får ditt snart mannen


Får nog byta sida till lyricey då för har fortfarande inget fått inte ens ett mail om att dom behandlad min order. Igår fick jag ett mail om att dom skulle fixa min order snarast men än så länge har jag inget fått.
Mailade poteket för några timmar sen men har inte fått svar än i alla fall. Får avvakta någon dag men sen lägger ja en order på annan sida
2017-04-11, 17:23
  #9231
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yihaaa
Får nog byta sida till lyricey då för har fortfarande inget fått inte ens ett mail om att dom behandlad min order. Igår fick jag ett mail om att dom skulle fixa min order snarast men än så länge har jag inget fått.
Mailade poteket för några timmar sen men har inte fått svar än i alla fall. Får avvakta någon dag men sen lägger ja en order på annan sida


Gör så! Det tycker jag låter som bästa lösningen. Beställer du tidigt nog hos lyricey imorgon så har du det senast Fredag så helgen är räddad. Du kan ju göra en mindre testbeställning eller så för att doppa tårna s.a.s.

Fick själv precis svar att min order hos dem skickas imorgon.

Dem är lite dyrare men i gengäld får man högkvalité och blixtsnabb service.
2017-04-11, 20:17
  #9232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Gör så! Det tycker jag låter som bästa lösningen. Beställer du tidigt nog hos lyricey imorgon så har du det senast Fredag så helgen är räddad. Du kan ju göra en mindre testbeställning eller så för att doppa tårna s.a.s.

Fick själv precis svar att min order hos dem skickas imorgon.

Dem är lite dyrare men i gengäld får man högkvalité och blixtsnabb service.


okej får nog göra en testbeställning för poteket har fortfarande inte skickat min order som beställdes i fredags eller lördags kan det varit
2017-04-12, 21:40
  #9233
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yihaaa
okej får nog göra en testbeställning för poteket har fortfarande inte skickat min order som beställdes i fredags eller lördags kan det varit

Jag beställde en order i fredags och en i måndags. Spammat å varit lite jobbig, skrev idag runt 12 tiden och frågade ang deras "beställ innan 18:00 å få det skickat samma dag".. Fick då bekräftelse 1-2 timmar senare på att båda breven är på väg. Är det så att dom gått till lådan idag så borde dina grejer också vara påväg. Skulle uppskatta om du kunde quota mig och berätta om du fått bekräftelse också. Kändes bara lite skumt att när jag skrev så en timma senare har jag bekräftelse på att det är skickat, detta var runt klockan 1 eller så också, vilket inte brukar vara när man går till lådan och man gör det säkerligen inte flera gånger per dag... Har bara en skum känsla så är det så att dina grejer är på g också känner man ju sig lite säkrare.

Detta är andra gången jag beställer därifrån och har lite trust issues när det kommer till att handla via nätet, är lite mer en gatupundare så att säga :P
2017-04-13, 00:01
  #9234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
Jag beställde en order i fredags och en i måndags. Spammat å varit lite jobbig, skrev idag runt 12 tiden och frågade ang deras "beställ innan 18:00 å få det skickat samma dag".. Fick då bekräftelse 1-2 timmar senare på att båda breven är på väg. Är det så att dom gått till lådan idag så borde dina grejer också vara påväg. Skulle uppskatta om du kunde quota mig och berätta om du fått bekräftelse också. Kändes bara lite skumt att när jag skrev så en timma senare har jag bekräftelse på att det är skickat, detta var runt klockan 1 eller så också, vilket inte brukar vara när man går till lådan och man gör det säkerligen inte flera gånger per dag... Har bara en skum känsla så är det så att dina grejer är på g också känner man ju sig lite säkrare.

Detta är andra gången jag beställer därifrån och har lite trust issues när det kommer till att handla via nätet, är lite mer en gatupundare så att säga :P

Hej

Det står på deras sida att ordrar från i måndags kommer vara 24 timmar sena antar att dom haft mycket att göra eller något annat strul . Fick ett mail 16,30 om att min order var på väg ungefär samtidigt fick en annan med ett mail om att hans order var på väg med , har du fått ett mail av poteket att din order är på väg?
2017-04-13, 03:15
  #9235
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yihaaa
Hej

Det står på deras sida att ordrar från i måndags kommer vara 24 timmar sena antar att dom haft mycket att göra eller något annat strul . Fick ett mail 16,30 om att min order var på väg ungefär samtidigt fick en annan med ett mail om att hans order var på väg med , har du fått ett mail av poteket att din order är på väg?

Yes, men fick det nästan precis efter att jag skrev till dom så blev lite misstänksam (nojjan te kojjan, kom). Verkar som att dom postat idag isf, nice =). Dock är det ju långfredag och röd dag så ber te gud att skiten kmr imorgon..
2017-04-13, 12:02
  #9236
Medlem
CpRekas avatar
Varning : poteket har börjat strula

Hejsan! Vill bara varna er andra att poteket som förr i tiden var en mycket bra sida med snabba leveranser helt plötsligt har börjat saka efter. Påstår att dom skickat paketet som aldrig dyker upp osv. Har hänt mig nu tre gånger i rad. Ett paket dök upp två veckor efter jag fått besked att det var skickat, ett försvann helt och nu har jag väntat 9 dagar sen de blev skickat på senaste beställningen.
Jag tror helt enkelt dom tar in för många beställningar mot vad dom har på lagret. Det är endast denna sida med som är problematiskt, beställer ofta smått och gott från internet utan problem.
Så jag rekommenderar att ni väljer en annan site tills dom här killarna fått ordning på sina affärer.

Edit stavfel
__________________
Senast redigerad av CpReka 2017-04-13 kl. 12:05.
2017-04-13, 12:57
  #9237
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Ja får du inte från Poteket så kör på Lyricey. Du lär inte ångra dig. Bara läs tråden så ser du hur bra de levererar.

Lade en liten beställning av dem idag. Inte fått svar än men de fixar nog biffen!

Kommer nog att köra från lyricey från och med nu. Helt oacceptabelt att det tar fem dagar för ordern att ens bli skickad. Speciellt en sådan stor order. Så väntar dom till dagen innan skärtorsdagen med att skicka då dom vet att fredag är en röd dag. Dåligt då deras varumärke är låga priser och utskick samma dag om du beställer innan 18:00.
2017-04-13, 13:12
  #9238
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedman99
Kommer nog att köra från lyricey från och med nu. Helt oacceptabelt att det tar fem dagar för ordern att ens bli skickad. Speciellt en sådan stor order. Så väntar dom till dagen innan skärtorsdagen med att skicka då dom vet att fredag är en röd dag. Dåligt då deras varumärke är låga priser och utskick samma dag om du beställer innan 18:00.


Låter som en bra idé! Betalar hellre lite extra än att behöva vänta en massa extra dagar. SPECIELLT om en AT lurar runt hörnet. Hugaligen.

Jag fick mitt från lyricey idag, och det skickades igår så 24 timmar tog det som vanligt! Eloge till PostNord också MVG+
2017-04-13, 13:22
  #9239
Medlem
Real1Samas avatar
Gröning till Lyricey.com. Beställde igör förmiddags och fick idag. Helgen räddad!
2017-04-13, 13:57
  #9240
Medlem
weedman99s avatar
Kom ingenting från poteket å nästa postdag är inte förens på tisdag. Så det blir 11 dagar ifall det ens dyker upp på tisdag. Fyfan för dom jävlarna som lovar utskick samma dag innan 18:00.. Aja tur att det finns här på gatan där jag bor annars hade jag varit körd nu.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback