Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-23, 13:26
  #9181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Vart är bästa stället att beställa Lyrica pulver?
Tänkte skriva Lyricey, men deras hemsida verkar ha dykt. Att dom inte fixat det, var nere igår också, vet jag inte vad jag ska tro om. Stora konkurrenten till dom är väl poteket och om du läser lite på sista sidorna verkar dom ha haft det lite skakigt också. Pregabalin.se har jag inte läst nån på länge som beställt ifrån.

Der ser lite mörkt ut, jag skulle avvakta och se om lyriceys sida börjar funka igen.
2017-03-23, 17:03
  #9182
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Tänkte skriva Lyricey, men deras hemsida verkar ha dykt. Att dom inte fixat det, var nere igår också, vet jag inte vad jag ska tro om. Stora konkurrenten till dom är väl poteket och om du läser lite på sista sidorna verkar dom ha haft det lite skakigt också. Pregabalin.se har jag inte läst nån på länge som beställt ifrån.

Der ser lite mörkt ut, jag skulle avvakta och se om lyriceys sida börjar funka igen.

Tack gode gud att jag la en fete-order i lördags på Lyricey och fick hem den i tisdags, vad har hänt med sidan? Är snuten i farten?
2017-03-23, 18:02
  #9183
Medlem
Emalkays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Tack gode gud att jag la en fete-order i lördags på Lyricey och fick hem den i tisdags, vad har hänt med sidan? Är snuten i farten?

Nä bara något fel med hemsidan som dem försöker lösa så snart går det nog att beställa som vanligt.


Poteket har uppenbarligen fyllt på lagret nu med tanke på att det nyss lades upp annonser på FS2 där man kan beställa 10 000 pack. Så nu är det påfyllt iaf. Dock verkar det som att bekräftelsefunktionen strular igen men mina två beställningar denna veckan har gått hyffsat bra ändå. Men vissa har problem. Deras priser är oslagbara så det är nästan värt allt strul ändå trots att det är jobbigt som fan.
Bättre kundsupport poteket!
2017-03-23, 20:14
  #9184
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Tänkte skriva Lyricey, men deras hemsida verkar ha dykt. Att dom inte fixat det, var nere igår också, vet jag inte vad jag ska tro om. Stora konkurrenten till dom är väl poteket och om du läser lite på sista sidorna verkar dom ha haft det lite skakigt också. Pregabalin.se har jag inte läst nån på länge som beställt ifrån.

Der ser lite mörkt ut, jag skulle avvakta och se om lyriceys sida börjar funka igen.
Hmm, mjo. Jag får helt enkelt avvakta ett tag till Tack för svaret!
2017-03-23, 23:27
  #9185
Medlem
Lischos avatar
Kan man lita på poteket? Har någon prövat deras blotters?
2017-03-24, 10:37
  #9186
Medlem
HentaiMannens avatar
lyricey.com är tillbaka! Dessutom skickade de min order igår så de gör rätt för sig. Hoppas den kommer idag annars blir det en jobbig helg för mig.

Hursomhelst så har lyricey skött sig riktigt bra under deras hemsideproblem så jag är helnöjd med servicen.

Nu hoppas jag bara posten inte segar idag, nervöst!
2017-03-24, 11:03
  #9187
Medlem
Emalkays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lischo
Kan man lita på poteket? Har någon prövat deras blotters?

Ja, nu kan man det. Var lite struligt ett tag här nu men allt har löst sig.
Men deras blotters är slut. Finns bara lyrica och lite andra grejer.
2017-03-24, 17:30
  #9188
Medlem
trueforgoods avatar
Nån grön shop som säljer Lyrica?
2017-03-24, 21:23
  #9189
Medlem
Yrkesks avatar
Någon sida som accepterar protonmail(som enligt mig är minst lika säker som CM) samt swish eller bank som alternativ?

Anledningen till mailen är att jag ej har tillgång till dator..

Tack på förhand.
2017-03-24, 22:44
  #9190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Någon sida som accepterar protonmail(som enligt mig är minst lika säker som CM) samt swish eller bank som alternativ?

Anledningen till mailen är att jag ej har tillgång till dator..

Tack på förhand.
Jag har beställt från Lyricey med protonmail och en iphone och köpte bitcoin med densamme.
2017-03-24, 23:14
  #9191
Medlem
Yrkesks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Jag har beställt från Lyricey med protonmail och en iphone och köpte bitcoin med densamme.


Såpass! Attans att man måste köra BitCoins bara, förstår noll......
2017-03-24, 23:31
  #9192
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yrkesk
Såpass! Attans att man måste köra BitCoins bara, förstår noll......
Ja det är tyvärr inte helt okomplicerat, ett tag trodde jag att jag inte skulle lyckas enkom telefonen, men det gick till slut.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback