Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-08, 16:01
  #8569
Medlem
Kewks avatar
Beställde från Pregabalin.** i söndags, ej fått ordern än. Mailade dom och hörde och tydligen så är dom underbemannad och att dom skulle skicka så fort som möjligt, aningen diffust när dom lägger det på lådan ma.o.. Bara att hoppas att det landar imorgon
2016-12-08, 16:39
  #8570
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyanid
Tack för svaret och rapporten!
Då är det bara för mig de har strulat. Mailade dem i söndags kväll efter betalningsstrul och har fortfarande inte fått någon som helst återkoppling alls. Ingen leverans heller...

Det låter lustigt, har du fått det där mailet man alltid får när man laggt en order samt betalningen gått igenom ? Där du har order ID, summa, antal, din adress etc ?
"Ditt paket behandlas"
2016-12-08, 17:16
  #8571
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kewk
Beställde från Pregabalin.** i söndags, ej fått ordern än. Mailade dom och hörde och tydligen så är dom underbemannad och att dom skulle skicka så fort som möjligt, aningen diffust när dom lägger det på lådan ma.o.. Bara att hoppas att det landar imorgon
Det kommer säker imorrn... Fick mitt igår. Allt går långsammare denna månad så man får ha överseende.
2016-12-08, 21:23
  #8572
Medlem
visdomst4nds avatar
Hur i helvete vågar ni beställa från pregabalin? Dom späder ut skiten och den är helt värdelös? Hahahaha ni måste vara helt dumknullade. Det finns bättre sidor med mer 'äkta' effekt än deras socker piller.
2016-12-08, 21:49
  #8573
Medlem
reveniouzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visdomst4nd
Hur i helvete vågar ni beställa från pregabalin? Dom späder ut skiten och den är helt värdelös? Hahahaha ni måste vara helt dumknullade. Det finns bättre sidor med mer 'äkta' effekt än deras socker piller.

Fuck nu vart jag dyster hehe, ångrar grovt att jag gjorde en beställning där alltså men sugen som jag är så tänkte jag mig inte för riktigt utan ba blåste iväg en order kvickt nog. Swishade dessutom
2016-12-08, 21:58
  #8574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reveniouz
Fuck nu vart jag dyster hehe, ångrar grovt att jag gjorde en beställning där alltså men sugen som jag är så tänkte jag mig inte för riktigt utan ba blåste iväg en order kvickt nog. Swishade dessutom
Jag har handlat med dom och deras preg har varit i samma kaliber som alla andras, iaf då jag gjorde ett par 1-2 orders. Det är ett tag sedan nu dock.
2016-12-09, 05:20
  #8575
Medlem
Phobiazis avatar
Lyricey skulle tydligen få in lyrica igen till veckan, troligen tisdag.
Skönt, slipper jag vända mig någon annan stans!
2016-12-09, 10:19
  #8576
Medlem
visdomst4nds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reveniouz
Fuck nu vart jag dyster hehe, ångrar grovt att jag gjorde en beställning där alltså men sugen som jag är så tänkte jag mig inte för riktigt utan ba blåste iväg en order kvickt nog. Swishade dessutom


Ledsen för att förstöra såhär och jag skiter i vad folk säger idag. Jag har själv bestältt och tvingat dom i åratal att ge mig komp för att deras skit suger.


Ge er nu gubbar. Har ni ens prövat pfizers riktiga??? Ni verkar vara ute o cykla . Visst, ni kanske blir lite nöjda över hur deras skit blivit lite bättre men dom är ett OSÄKERT företag som oftast folk alltid klagar på och slutat beställa ifrån. Förutom er, lol.
2016-12-09, 11:31
  #8577
Medlem
Emalkays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visdomst4nd
Ledsen för att förstöra såhär och jag skiter i vad folk säger idag. Jag har själv bestältt och tvingat dom i åratal att ge mig komp för att deras skit suger.


Ge er nu gubbar. Har ni ens prövat pfizers riktiga??? Ni verkar vara ute o cykla . Visst, ni kanske blir lite nöjda över hur deras skit blivit lite bättre men dom är ett OSÄKERT företag som oftast folk alltid klagar på och slutat beställa ifrån. Förutom er, lol.

Du förstör inte tyvärr. Fick 100 st 150mg idag.
Dom är lite sämre än potekets men märker ingen skillnad mot lyricey. Exakt lika bra.
Tömde dessutom en sådan svart/blå kapsel och det va mindre pulver i dom än från en 300mg från pregabalin.

Och gröning till pregabalin som räddar helgen nu när alla andra krånglar
2016-12-09, 11:32
  #8578
Avstängd
Ockehs avatar
pfizer lyrica röd/vita 300mg går det och få tag på någonstans? fuck poteket var fan bäst älskade deras lyrica och alltid 2 dagar efter beställning var dom i lådan, fick alltid för mycket också. så gör dom så här.

ligger ute med 100 pack nu från dom. som inte levererats.
2016-12-09, 11:48
  #8579
Medlem
weedman99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kewk
Beställde från Pregabalin.** i söndags, ej fått ordern än. Mailade dom och hörde och tydligen så är dom underbemannad och att dom skulle skicka så fort som möjligt, aningen diffust när dom lägger det på lådan ma.o.. Bara att hoppas att det landar imorgon

Du kan se när dom skickat, gå in under ditt konto å se om de står färdigbehandlat. Jag beställde i lördags å ej fått något heller, det ändrades från behandlas till färdigbehandlat igår så får se om det dyker in nu under dagen när posten kommer.
2016-12-09, 12:30
  #8580
Medlem
Kom ihåg att räkna med MINST 7 dagars leverans av Posten nu, dom har verkligen gått ner sig. Sen brukar jag alltid räkna med att shopparna skriver att dom har skickat nån dag innan dom verkligen har det, så kan man plussa någon dag där med.

Man har ju åkt på nån ofrivillig och vidrig AT pga detta nu...

Fick alltid 24h leverans förut kändes de som, det händer aldrig nå mer.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback