Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-05-03, 23:41
  #37
Medlem
Tenedors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Snackar du om?

Stanley står och stampar på samma ställe, då är hans kamrat Marcus Berggren mer genuint rolig.

Soran Ismail, hör mycket av honom på senaste tiden? Han kanske aldrig mer kommer tillbaka...

Sadulisten tycker jag är den roligaste, extremt kvicktänkta och har alltid svar på tal. Dock mer busringare än ståuppare..

Berggren, honom glömde jag. Han är den absolut bästa! Marcus Möter är ett helt fantastiskt avsnitt på Youtube. Hans humor är klockren.

Jag har ingen koll på komikers vardagliga liv, så du behöver inte vara otrevlig mot folk som inte har statistisk koll på komikers utveckling. Du är nog ganska ensam om att ha det.

Annars håller jag med om att busringningar var väldigt roligt en gång i tiden. Sedan fyllde man 13 och mognade...
Citera
2018-05-03, 23:41
  #38
Medlem
Anders Johansson. Fiska med Anders! Och hans hår var ju det bästa med senaste säsongen av På spåret.
Citera
2018-05-05, 23:21
  #39
Medlem
Ronilles avatar
Alltså Soran kommer bli en Shan Atchi och kanske få göra några halvtaskiga gig men att turnéra på stora arenor ska det mycket till om han ska tröska sig upp till igen.

(Ni som inte fattar. Kolla tråden om Soran el tråde om känd komiker misstänkt för våldtäkt)

Marcus Berggren är för övrigt grymt rolig. Kolla Marcus möter på ENT.
Citera
2018-05-06, 10:35
  #40
Medlem
Skattebrotts avatar
Jag vet inte om ståupparna skriver sina egna skämt? I USA är det väl hela staber av skämtskrivare som skriver de roliga skämten till de som sedan ska presentera dem, t.ex. Jay Lenos monolog och Family Guy. Min humortyp är ganska teknisk så jag uppskattar fyndigheten i skämten snarare än pondusen hos den ståuppare som ska leverera dem.

Thomas Pettersson är väldigt rolig och har också varit ordf för SUCK (Swedish Stand Up Comedy Club). Han får väl hålla sig i bakgrunden nu när PK har tagit över stå upp-komediscenen.
Peter Apelgren som någon nämnde kan också vara rolig ibland (i Rally P3) men inte ibland. (Kanske beror på mängd införsniffad kola?)
Samma med Felix Herngren som var rolig med karaktären Dan Bäckman och i tenniskomedin S.M.A.S.H. men som i övrigt är för mycket flamsig/studentikos Monty Python-humor alternativt inte rolig alls.

Felix Lindström kan ofta vara väldigt rolig men ibland blir han så torr att han glömmer av att vitsa.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback