Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-14, 23:04
  #1
Medlem
hej..

har läst all info man ska och känner att jag kan mycket om AAS osv nu. problemet är bara att jag inte vet vad jag ska kura på riktigt.

mitt mål är att behålla min nuvarande form/hårdhet men också att förbättra den mycket (bli hårdare och tappa fett). samtidigt som jag vill lägga på mig så mycket muskler som möjligt utan att bli vattnig och pluffsig.

mina alternativ som jag ser det är: winnar, testo p/e(?), EQ - ensamt eller i kombination? finns ju fler alternativ det vet jag men inte hunnit fördjupa mig i så många fler prep men gör det alltefter jag får förslag.

skulle vilja ha förslag på kurer som skulle få mig att uppnå dessa mål. som jag förstått det kan man trycka testo utan att bli allt för vattnig om man håller nere kolisarna?

21år
78kg
182cm
bf: under 10 iaf
tränat sedan 16års ålder
tränar styrka 5-7 dagar i veckan + cardio minst 1h per dag
äter regelbundet: mycket protein, fetter nötter, avokado, omega3, och ev. kolisar i form av grönsaker (1kg om dagen) + lite pasta ibland

pct har jag koll på och kommer anpassas efter kurupplägget senare.

aldrig kurat tidigare

tacksam för lite backup här, tacck på förhand
Citera
2009-03-14, 23:28
  #2
Medlem
Kanske Anavar? (dyrt men bra)
TestoP är bra om du inte vill samla vatten.
TestoE är bra om du inte vill sticka ofta, men du får köra proviron ihop med det för att inte samla vatten.
Citera
2009-03-14, 23:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smotany
Kanske Anavar? (dyrt men bra)
TestoP är bra om du inte vill samla vatten.
TestoE är bra om du inte vill sticka ofta, men du får köra proviron ihop med det för att inte samla vatten.

tänkte du anavar only då eller?

Testo p verkar intressant, köra typ 250mg e5d (1-10/12) tillsammans med 25mg winnar ed kanske (v1-6)?

skillnad på resultat testo e / p någon?

att sticka är inga problem bara det är rätt prylar..
Citera
2009-03-14, 23:51
  #4
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boondocks
tänkte du anavar only då eller?

Testo p verkar intressant, köra typ 250mg e5d (1-10/12) tillsammans med 25mg winnar ed kanske (v1-6)?

skillnad på resultat testo e / p någon?

att sticka är inga problem bara det är rätt prylar..

Test-P måste du sticka minst varannan dag.
Citera
2009-03-15, 01:24
  #5
Medlem
Hgh

man kanske borde köra tillväxt? är som sagt 21 snart 22 borde man vänta? har ju växt färidigt osv så borde väl inte vara några som helst problem? 200iu i 3 månader 3iu 5 dagar 2 dagar off?

av det jag läst om tillväxt så ökar det fettförbränningen och man lägger på sig kvalitétsmuskler utan bieffekter och man behöver inte köra pct. ev boosta med lite testo e eller r5/dboll på det?

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback