Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2003-10-02, 04:00
  #1
Medlem
LuNk4ns avatar
För några år sedan punda jag på Amfetamin. Inga större
mängder kanske. Jag hade en bra dealer och funderade
inte så mycket på hur skiten såg ut eller hur det "smaka".
Eller så minns jag helt enkelt inte. Whatever...

Nu har jag börjat lite igen, men med nya kranar. Tyvärr
känns det som om jag bara blir lurad. Jag får klippa ett
G för att känna nått = skitsaker.

Kan någon fräscha upp mitt minne:
* Hur ska det se ut? Klibbigt, torrt, gult, vitt etc ???

* Ska det lukta kraftigt, eller ska det inte lukta ???

* Om det är bra grejjer - ska det svida som fan i
snoken om man sniffar ???

* Vad brukar man späda amfetaminet med?

* Kan jag se, eller smaka för att märka ifall det är
bra grejjer eller fåliga grejjer ??? TIPS !!

* Till sist: Kan läkemedlet "Subutex" göra så att man
känner mindre av amfetaminet ???

Tackar ödmjukast om någon svarar - så jag vet om
mina kranar ska bli en kund fattigare.
Eller kan det vara så att amfetaminet blivit sämre
med åren - folk späder ut det i större omfattning?

// Hoppas på ett seriöst svar... Tack!!
2003-10-02, 04:57
  #2
Medlem
Pirayans avatar
A ska lukta starkt av fenylaceton (?) äckligt iaf. Du kan kolla om det skicktar sig i påsen då man brukar blanda det med dextropur (druvsocker) och kornen är olika stora. Det ska smaka kraftigt kemiskt, inte sött.
2003-10-02, 09:05
  #3
Banned
tim_hedlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuNk4n
För några år sedan punda jag på Amfetamin. Inga större
mängder kanske. Jag hade en bra dealer och funderade
inte så mycket på hur skiten såg ut eller hur det "smaka".
Eller så minns jag helt enkelt inte. Whatever...

Nu har jag börjat lite igen, men med nya kranar. Tyvärr
känns det som om jag bara blir lurad. Jag får klippa ett
G för att känna nått = skitsaker.

Kan någon fräscha upp mitt minne:
* Hur ska det se ut? Klibbigt, torrt, gult, vitt etc ???

* Ska det lukta kraftigt, eller ska det inte lukta ???

* Om det är bra grejjer - ska det svida som fan i
snoken om man sniffar ???

* Vad brukar man späda amfetaminet med?

* Kan jag se, eller smaka för att märka ifall det är
bra grejjer eller fåliga grejjer ??? TIPS !!

* Till sist: Kan läkemedlet "Subutex" göra så att man
känner mindre av amfetaminet ???

Tackar ödmjukast om någon svarar - så jag vet om
mina kranar ska bli en kund fattigare.
Eller kan det vara så att amfetaminet blivit sämre
med åren - folk späder ut det i större omfattning?

// Hoppas på ett seriöst svar... Tack!!


Det ska inte svida i snoken när du drar i dig det, däremot ska det smaka skit när det rinner ner i halsen.
Färgen kan variera lite, allt från gulaktig till rosatonat, så den spelar inte så stor roll. Min erfarenhet av dåligt tjack säger mig att om det är torrt och små klumpar a' pärlsockerkorn så är det slaget med mycket koffazon - och svagt och dåligt. De gånger jag fått bra tjack har det varit i mycket fin pulverform - på gränsen till lätt fuktigt
Ofta brukar bra tjack lukta ordentligt blomster också (men vissa förnekar detta samband, dock är det min erfarenhet)
2003-10-02, 17:30
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Det ska inte svida i snoken när du drar i dig det, däremot ska det smaka skit när det rinner ner i halsen.
Färgen kan variera lite, allt från gulaktig till rosatonat, så den spelar inte så stor roll. Min erfarenhet av dåligt tjack säger mig att om det är torrt och små klumpar a' pärlsockerkorn så är det slaget med mycket koffazon - och svagt och dåligt. De gånger jag fått bra tjack har det varit i mycket fin pulverform - på gränsen till lätt fuktigt
Ofta brukar bra tjack lukta ordentligt blomster också (men vissa förnekar detta samband, dock är det min erfarenhet)


Jag tycker inte amfetamin är bra... bara drygt ju.. innan jag själv testat sa alla att det var grymt.. man blev kung.. men nu efter att jag testat typ 10 gånger så är det ju bara drygt.... man får ju inget gött rus... man bli pigg det är det enda och det är ju drygt och komma hem 5 på morgonen och alla lägger sig och slocknar själv kan man bara sitta uppe och fördriva tiden! Sen har jag iod polare som är helt fasst i det och måste ha så jag vet inte...?!?..

det smakar metall iaf när man äter det!
2003-10-02, 22:20
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Det ska inte svida i snoken när du drar i dig det, däremot ska det smaka skit när det rinner ner i halsen.
Färgen kan variera lite, allt från gulaktig till rosatonat, så den spelar inte så stor roll. Min erfarenhet av dåligt tjack säger mig att om det är torrt och små klumpar a' pärlsockerkorn så är det slaget med mycket koffazon - och svagt och dåligt. De gånger jag fått bra tjack har det varit i mycket fin pulverform - på gränsen till lätt fuktigt
Ofta brukar bra tjack lukta ordentligt blomster också (men vissa förnekar detta samband, dock är det min erfarenhet)


Det bästa jag har testat har haft en talk liknande konsistens..svag blomster doft..


//Jeep
2003-10-02, 22:26
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shivaspace
Jag tycker inte amfetamin är bra... bara drygt ju.. innan jag själv testat sa alla att det var grymt.. man blev kung.. men nu efter att jag testat typ 10 gånger så är det ju bara drygt.... man får ju inget gött rus... man bli pigg det är det enda och det är ju drygt och komma hem 5 på morgonen och alla lägger sig och slocknar själv kan man bara sitta uppe och fördriva tiden! Sen har jag iod polare som är helt fasst i det och måste ha så jag vet inte...?!?..

det smakar metall iaf när man äter det!


Smaken är som baken vettu...
Har du testat det i nyktert tillstånd ? tycker persoligen att det är en jäkla skillnad om man tar det när man är full resp. nykter...
Själv tycker jag att kola är en väldigt väldig överskattad drog, heller tar jag mig ett lungt och skönt tjack rus....

//Jeep
2003-10-02, 22:27
  #7
Medlem
getttosmurfs avatar
Före detta tjackis

Pundade på rätt bra i 4 år på mestadels amfetamin!
På dem återfall jag har haft så kan jag bara hålla med!
Antingen så har tjacket blivit väldigt dåligt. eller så är det så att efter dem första fyra-6 månadernas drömperiod som man får på tjack så är det svårt att må bra på skiten igen.
Även om man håller sig ren i ett år efteråt.

Det som däremot funkat för mig är att knapra några 5-htp ett par timmar innan!

Detta funkade oxå jävligt bra medans jag var aktiv.

5-htp är en naturmedicin som gör en jävligt glad o uppåt.

Om du är intresserad så går det att köpa 5-htp på www.vitacost.com

Vad det gäller färg form fuktigt eller torrt så är det bästa tjacket man kan få:
Rosa fuktigt starkt som in i helvete och köpt i stora mängder, enligt mig alltså

// före detta tjack kran.
2003-10-04, 07:03
  #8
Medlem
anakatas avatar
Utseende: Kan se ut precis hur som helst. Behövs inte många procent föroreningar för att det ska bli kladdigt eller missfärgat. Tjack med avvikande konsistens och/eller färg är svårare att spä ut dock, så det kan mycket väl vara så att det har högre kvalitet generellt.
Tolerans osv: Jag har tagit tjack rätt ofta i över 2 år nu utan att märka av någon betydande tolerans, men det varierar väl från person till person.
2003-10-05, 19:29
  #9
Awaiting Email Confirmation
Det är ju alltid så olika med tjack, det bästa tjacket jag tagit kom från skåne. En gång hade jag en stadig kran som skickade upp på redisar och jag pundade rundor i 3-4månader, tog tjack exakt varje dag och sov som vanligt på nätterna. Framåt jul så la jag ner det. Det var bra tjack, man kom in i det fort, lärde sig leva med det - åt och sov regelbundet och allt var som vanligt. Tog väl tre till 10 snöbollar om dagen (har aldrig varit mycket för kanyler, känns för destruktivt).

Men frammåt jul så flippade allt ut, jag fick för mig att jag hade span på mig osv.. Då la jag ner allt.

Sämsta tjacket jag tagit var gult och kom från nyköping, blev lite påtänd i någon timma - men sen spydde jag som en kalv en halv dag.

Det är många som renar tjacket själva och renings-processen brukar avgöra färg/lukt osv. Jag har tagit tjack som nästan smakat disel och som varit kanon-bra..

Personligen så är jag väldigt sugen på uppåt.. Det var länge sedan sist och jag skulle behöva punda loss lite (behöver det med jämna mellanrum)
Men jag tror att din kran blåser dig. Jag brukar aldrig behöva mer än en 0.3a för att bli Riktigt påtänd. Iaf inte första dagen.

2047
2003-10-07, 14:42
  #10
Medlem
en klump affe

om man får en stor bit affe då som en stor klump, en kompis brukade köpa sånt.
som man sen pillade bort en bit o mosade till pulver.
är det något speciellt?
2003-10-08, 02:35
  #11
Medlem
betongungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plumpen
om man får en stor bit affe då som en stor klump, en kompis brukade köpa sånt.
som man sen pillade bort en bit o mosade till pulver.
är det något speciellt?


Större mängder får jag också i en stor klump, som jag också pillar bort en bit och mosar till pulver... och det jag får är bra saker...
2003-10-08, 21:52
  #12
Medlem
getttosmurfs avatar
När jag dealade så fick jag partier på 0,5 - 2 Kg och då var det alltid helt orört!
Inget socker eller annat!
Brukade vara stenhårda bitar som man fick karva sönder i mindre bitar!

Fick vakum förpackade påsar och när man öppnade dem så fanns det alltid en massa vätska i !

Det var det grymmaste tjack som någonsin funnits där jag bodde!
Äldre pundare som hållit på i 25-30 år ringde och tjatade om mer dygnet runt.

Så om du har fått tag på riktiga "stenar" så ska du vara jävligt nöjd.

//Smurf
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback