Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-03-14, 20:13
  #1
Medlem
IggyKoopas avatar
Såg att det fanns diverse trådar om olika städer, men kunde inte hitta någon om Borås. Ni som skriver här verkar ha lite koll så nu undrar jag vilken verksamhet som finns här.

Det enda jag vet är nåt jag läst i en annan tråd om att HA driver strippklubben Geisha Garden. Vet ej om det stämmer dock.
Citera
2009-03-15, 21:32
  #2
Medlem
Hubbans avatar
är inte Geisha nerlagt?
Citera
2009-03-15, 21:34
  #3
Medlem
Geisha är igång..

Bandidos har nu klubbhus en bit utanför också.
Citera
2009-03-16, 18:46
  #4
Medlem
Hubbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnåmbord
Geisha är igång..

Bandidos har nu klubbhus en bit utanför också.


mer än ja visste! så där ser man!
man lär sig nått nytt varje dag...
Citera
2009-03-16, 18:52
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hubban
mer än ja visste! så där ser man!
man lär sig nått nytt varje dag...

Polarn i Borås pekade nämligen på något från sin balkong, och förklarade att vi minsann skulle gå dit!........

180kr entre
Hängtuttar som serverade folköl i baren, och tiggande strippor kring scenen!
Citera
2009-03-17, 08:25
  #6
Medlem
Freja freaks MC, är de hederliga hojåkare?
http://www.frejafreaksmc.com/

Hörde för några år sedan att de hade nåt och göra med HA eller om det var BMC, minns inte. Kan lika gärna bara vart ett rykte.

Sedan att Geisha ägs av HA. Undra om det kommer bli problem nu när BMC etablerat sig här i Borås. HA finns väll inte ens i Borås... Red Devils i Svenljunga är väll närmaste följt av GBG.

www.geishagarden.se
__________________
Senast redigerad av Trancesylvania 2009-03-17 kl. 08:28.
Citera
2009-03-17, 12:50
  #7
Medlem
Har en vän som jobbat där och enligt henne så var det enbart för att dom hjälpte till vid dörren ibland dom syntes till där!
Citera
2009-03-17, 22:31
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trancesylvania
Freja freaks MC, är de hederliga hojåkare?
http://www.frejafreaksmc.com/

Hörde för några år sedan att de hade nåt och göra med HA eller om det var BMC, minns inte. Kan lika gärna bara vart ett rykte.

Sedan att Geisha ägs av HA. Undra om det kommer bli problem nu när BMC etablerat sig här i Borås. HA finns väll inte ens i Borås... Red Devils i Svenljunga är väll närmaste följt av GBG.

www.geishagarden.se

Angående Freja så vet jag inte riktigt, har väl hört endel snack men jag har uppfattat dom som lugna ändå.
Skall dock forska lite i detta eftersom jag känner några som är aktiva i bikerkretsarna i Borås.
Citera
2009-03-17, 22:36
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thefirm
Har en vän som jobbat där och enligt henne så var det enbart för att dom hjälpte till vid dörren ibland dom syntes till där!
Så er det.Hur er det med hennes tuttar då?
Citera
2009-03-17, 23:04
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IggyKoopa
Såg att det fanns diverse trådar om olika städer, men kunde inte hitta någon om Borås. Ni som skriver här verkar ha lite koll så nu undrar jag vilken verksamhet som finns här.

Det enda jag vet är nåt jag läst i en annan tråd om att HA driver strippklubben Geisha Garden. Vet ej om det stämmer dock.
Vad er det med MC gänger å göra vad som händer i olika städer?Jag er nyinflyttat i Borås,var er Haschet....!
Citera
2009-03-18, 12:08
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trancesylvania
Freja freaks MC, är de hederliga hojåkare?
http://www.frejafreaksmc.com/

Hörde för några år sedan att de hade nåt och göra med HA eller om det var BMC, minns inte. Kan lika gärna bara vart ett rykte.

Sedan att Geisha ägs av HA. Undra om det kommer bli problem nu när BMC etablerat sig här i Borås. HA finns väll inte ens i Borås... Red Devils i Svenljunga är väll närmaste följt av GBG.

www.geishagarden.se

Freja är nog rätt lugna, mer klassisk hojåkar klubb. Har några väääldigt avlägset bekanta där så ibland sipprar det igenom historier.

Bla:
Det stog tidigare Borås, MC Sweden på deras västar, det gör det inte längre.
Killarna meckade i garaget och tre "cyklar" stanna utanför och in kommer tre man med en bekant dödskalle på ryggen och säger att dom nog skall ta bort just den texten. Idag är den utbytt. En av dom som var och meckade var fd svensk mästare i styrkelyft och någon mer av dom har tävlat, dom har jobbat som krogvakter, så det är inga normalt rädda pojkar.
Citera
2009-04-20, 09:33
  #12
Medlem
fnskls avatar
Hur är det med Ragnarök MC? Bara vanliga gubbar eller? Har hört att de har varit lite våldsamma hit och dit men vet inte om det bara är snack...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback