• 1
  • 2
2003-10-01, 17:42
Medlem
kezoos avatar
Det är trevligt här på mat-avdelningen, kan det vara så att mat gör människor trevligare? På nästan alla andra forum så tjatas det och gnatas det hela tiden, men här inne är alla trevliga... Ville bara säga det och jag hoppas att inga tjurskallar hittar hit...

Må bra...
Citera
2003-10-04, 15:14
Medlem
kezoos avatar
Nu var jag besviken att ingen känner som mig..
Citera
2003-10-04, 16:29
Medlem
jenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kezoo
Det är trevligt här på mat-avdelningen, kan det vara så att mat gör människor trevligare? På nästan alla andra forum så tjatas det och gnatas det hela tiden, men här inne är alla trevliga... Ville bara säga det och jag hoppas att inga tjurskallar hittar hit...

Må bra...
Det är moderatorn som gör det

Skämt åsido hade jag väntat mig mer inlägg från militanta veganer och andra med mer extrema åsikter (eller matvanor)....
Citera
2003-10-04, 18:04
Medlem
Deannas avatar
Jupps Kenzoo jag håller med.. Här inne är den mest gemytliga stämmningen på hela forumet.. Kanske är det för att mat inte är så pass våldsamt ämne?
Citera
2003-10-04, 18:06
Medlem
phreakdentas avatar
Eller för att jena är så hård.
Citera
2003-10-04, 19:20
Medlem
jenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phreakdenta
Eller för att jena är så hård.
Yes, jättehård, jag har inte editerat ett enda inlägg, detta måste vara det lättaste forum att moderera på FB, alla är snälla, hjälpsamma och artiga, keep up the good work!!!!

Edit: stavfel, ajabaja.....
Citera
2003-10-04, 22:39
Medlem
Nidstangs avatar
Undrar om veganer och andra "matfascister" hittar hit ? Det kanske bara är en tidsfråga...
Citera
2003-10-05, 00:34
Medlem
Ralfons avatar
När jag gick på högstadiet var det en tjej i min klass som jag kommit lite på kant med, oftast var det på skoj men hon kunde faktiskt vara rätt taskig ibland(själv höll jag mig dock på den snälla sidan)...inte för att jag tog åt mig, men iaf...men sedan blev hon vegetarian och då blev hon helsnäll...skumt=)
Citera
2003-10-05, 22:18
Medlem
Farbror Buskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jena
Det är moderatorn som gör det

Skämt åsido hade jag väntat mig mer inlägg från militanta veganer och andra med mer extrema åsikter (eller matvanor)....

Bara en och annan militant Max-motståndare
Citera
2003-10-05, 22:23
Medlem
kezoos avatar
Tror nog att det är trevligt här för att det är många kvinnor här kanske?
Citera
2003-10-05, 22:43
Medlem
jenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Buske
Bara en och annan militant Max-motståndare
Ooops, tänkte inte på det
Citera
2003-10-06, 01:38
Medlem
StigAllans avatar
Det finns en Hel McD hatare här också!
Den personen är även så ihärdig i sitt ogillande att han förbjuder sina barn att besöka junkstället.
Men annars så försöker han hålla en gemytlig nivå i koksnacket.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in