Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-03-29, 03:17
  #25
Medlem
Malen79s avatar
Har hört att det är en blandning av kiss å nåt mer..(blä) va en rätt säker källa
Citera
2009-03-29, 07:17
  #26
Medlem
Bluebeast72s avatar
Det är en klar vätska orsakad av full muskelsammandragning i samband med orgasm.

Så här ser det ut live:

http://xhamster.com/movies/33424/extreme_squirt.html
Citera
2009-04-25, 01:50
  #27
Medlem
Flower är mästarn på att göra det flera gånger och mycket i en o samma akt


http://www.bangbros.com/t1/pps=bbonet/intro?s=ap1125
Citera
2009-05-20, 00:18
  #28
Medlem
enklast att få en tjej att spruta är att hålla på med fingrarna, tror det va buttman som hade nån "lär dig få tjejen att spruta"video som jag studera noga och kan säga att det fungerar nästan var o varannan gång. Dock är det många tjejer som tycker det är pinsamt och obehagligt medans andra älskar det som fan så in med 2-3 fingrar och leta efter G-punkten, för den vet ni väl vart den sitter iaf
Citera
2009-11-24, 12:26
  #29
Medlem
Krausers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Highjackar tråden lite snabbt, den vita mjölken som kommer ut muttan på tjejerna ibland, vad är det? Det brukar väl inte komma när de kommer utan bara under sexakten?

Jag har samma fråga. För jag när jag själv hade sex med min flickvän så kom det ganska mycket av denna "vita mjölken". Är det bara en annan form av squirt/fontänorgasm.
Och nej, det var inte sperma eftersom jag använde kondom och undersökte för den delen också om det var hål i den. Inget hål hittades. Kunde inte låta bli att bli lite orolig.
Citera
2009-11-24, 13:26
  #30
Medlem
kinky_Ms avatar
I porr är det oftast urin.

enligt wikipedia:
Kvinnlig ejakulation, också kallad fontänorgasm eller sprutorgasm, är den utsöndring av vätska från kvinnans könsorgan som sker vid sexuell stimulering, orgasm eller nära orgasm. Vätskan kan antingen utsöndras kontinuerligt under hela sexualakten eller med större kraft och tydlig stråle vid orgasm. Mängden varierar från några droppar till cirka en tesked, men kan i extrema fall röra sig om upp till nån deciliter då stråle efter stråle pumpas ut vid stimulering.

Vätskan är genomskinlig eller ibland lätt mjölkig och har en sammansättning liknande den vätska som utsöndras av prostatakörteln. Den genereras av två körtlar i innaför inre blygdläpparna benämnda Skenes körtlar. Vätskan innehåller bland annat fruktos och glukos vilket ger den en sötaktig doft och smak. Vätskan ska inte förväxlas med urin, då den kemiska sammansättningen är helt annorlunda både till konsistens och innehåll. Urin, som är en avsöndringsprodukt från kroppen, innehåller endast salter och vätska medan det slem som utsöndras av de Skenska körtlarna bidrar till den nödvändiga lubrikaitionen vid samlag.
Citera
2017-04-21, 11:41
  #31
Medlem
Nrebellions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KortKäpp
Lite urin i, ja. Bara urin, nej.

Läs på om körtlar och skit själv. Google är din vän.

Det kan spruta upp i taket och bilda rediga pölar. Har fått kuken bokstavligen uttryckt och ordentliga forsar upp för mage och bröst själv. Wörd.

Over out.

*gääsp* Tror du överdriver rejält nu.
Så går det inte riktigt till.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback