Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-21, 22:20
  #1705
Medlem
Vet inte hur lätt det är att hitta någon just ikv men. Dock vet jag att det är pubrunda på Chalmers imorgon, där finns det hundratals människor i rätt ålder och det brukar vara väldigt lätt att haka på ett gäng!
Citera
2018-03-21, 22:29
  #1706
Medlem
haha skön kille,va driver du för företag?
Citera
2018-03-21, 23:27
  #1707
Medlem
LasseFranGnestas avatar
börja gymma, träna kampsport eller ngt och lär känna folk där. eller typ handbolls lag på fritiden. whatever så ta nån bärs med göbbarna. leta upp något hak du verkar tycka är bra eller cafe med stammisar och sätt dig med dom.
Citera
2018-03-22, 05:22
  #1708
Medlem
RadikalFails avatar
vi testar i Barer och nattklubbar/mod
Citera
2018-03-22, 05:38
  #1709
Moderator
Gordon Blixts avatar
Tråd infogad.

/Mod
Citera
2018-05-12, 17:45
  #1710
Medlem
Bra casual barer för en dejt i Göteborg? Inget exklusivt direkt, helst mycket vanligt folk där alternativt studenter, man vill ju ha råd att bjuda på något!
Gärna lite nedsläckt; inbillar mig att stämningen blir bättre då...
Citera
2018-05-19, 15:56
  #1711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Bra casual barer för en dejt i Göteborg? Inget exklusivt direkt, helst mycket vanligt folk där alternativt studenter, man vill ju ha råd att bjuda på något!
Gärna lite nedsläckt; inbillar mig att stämningen blir bättre då...

Inte riktigt vad du frågar efter kanske, men Boulebaren mellan vasa och grönsakstorget är bra för dejter! Finns någonting att göra (=prata om) och är väldigt fint, särskilt nu när det börjar bli varmt.
Citera
2018-05-22, 08:53
  #1712
Medlem
Sammalikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malken1
Bra casual barer för en dejt i Göteborg? Inget exklusivt direkt, helst mycket vanligt folk där alternativt studenter, man vill ju ha råd att bjuda på något!
Gärna lite nedsläckt; inbillar mig att stämningen blir bättre då...


Stranger GBG! Mysigt ställe, bra musik, goda drinkar och lite "speciellt". Går ofta dit om jag ska på dejt eller om jag får besök från andra städer och vill gå nånstans centralt men samtidigt lite laid back och trevligt.
Citera
2018-05-29, 03:05
  #1713
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wondergirl01
Inte riktigt vad du frågar efter kanske, men Boulebaren mellan vasa och grönsakstorget är bra för dejter! Finns någonting att göra (=prata om) och är väldigt fint, särskilt nu när det börjar bli varmt.

Citat:
Ursprungligen postat av Sammalika
Stranger GBG! Mysigt ställe, bra musik, goda drinkar och lite "speciellt". Går ofta dit om jag ska på dejt eller om jag får besök från andra städer och vill gå nånstans centralt men samtidigt lite laid back och trevligt.

Tack för bra svar!
Kollade in 'Stranger', den verkar grym! Ska prova den i helgen

---

För att spinna vidare på min ursprungliga frågeställning: finns det några ställen som man kan ta med en 17åring in på? Vissa tjejer har ju tyvärr inte åren inne. Jag beställer drickan, bara hon kommer in... O'learys vid centralen fungerar såvitt jag vet, men är inget bra ställe för en dejt tycker jag
Citera
2018-10-13, 15:56
  #1714
Medlem
Finns det något lugnare ställe som passar folk som kommer dit ensamma?

Är så jävla less på att inte ha något att göra på helgerna, blir totaldeprimerad av det, så tänkte om man bara kan dra ut, sätta sig någonstans och åtminstone tänka igenom ens liv bland andra så man "existerar"

Dricker dock inte alkohol... Cola får duga haha
Citera
2018-11-27, 01:50
  #1715
Medlem
Bertil85s avatar
Finns många pubar och krogar i GBG. Ta spårvagnen och kika på dem. Mitt tips !

Det finns andra gator än Avenyn i GBG.
Citera
2018-12-01, 16:39
  #1716
Medlem
Kontextuss avatar
Vilka ställen kan ni rekommendera om man vill finna en go tjej mellan 30-40 år?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback