2006-01-14, 10:53
Medlem
Lyckholms avatar
Aftonbladet skriver om honom idag.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...762318,00.html
Han är redan namngiven av AB så jag kan använda hans namn nedan.

Ni kanske har hört talas om honom tidigare? Det har i alla fall jag. Kort sammanfattning: Han är läkare och påstås bota kvinnor genom att genomföra en slags massage med fingrarna i deras anal. Vissa påstår att de sett honom onanera samtidigt som han utfört massagen.

Nåväl, anledningen till att jag skriver är följande. Det fanns en musiker i början på 90-talet som bland annat gjorde plattor tillsammans med Mats Wester från Nordman. Det handlade om klassisk musik framförd på synthar. Han spelade "live" på torg i Stockholm och även Uppsala tror jag och sålde samtidigt sina plattor.

Denne Mikael Nordfors (just det, nu kanske ni börjar förstå) har alltså samma namn som anal-doktorn. Han är också förvånansvärt lik honom.

Frågan är alltså: Har de samma namn och är väldigt lika? Eller är det helt enkelt samma person?

Här finns lite länkar till diverse album han/de gjorde:
http://www.google.se/search?hl=en&q=...nordfors+album
Citera
2006-01-14, 11:25
Medlem
Grantzs avatar
Jösses, vilken underlig människa...
Nog har han en störning i hjärnan allt.
Citera
2006-01-14, 11:28
Medlem
Minkybabys avatar
Det är samma person, kolla här http://en.wikipedia.org/wiki/Mikael_Nordfors
Har en skiva av honom hemma, den skall genast läggas i en påse för riskavfall, jag menar det kan ju finnas bajs på den ...
Citera
2006-01-14, 11:43
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
Det är samma person, kolla här http://en.wikipedia.org/wiki/Mikael_Nordfors
Har en skiva av honom hemma, den skall genast läggas i en påse för riskavfall, jag menar det kan ju finnas bajs på den ...

Helt ofattbart. Mycket underlig person.

Har också en platta med honom, men har aldrig gillat den riktigt. Han var bra på att spela rent tekniskt och han hade råd att köpa de bästa syntharna på den tiden, men rent musikaliskt var det inte speciellt bra.

Nu åker plattan i soppåsen. Eller kanske den kan bli kult i vissa kretsar? Plattan med anal-läkaren
Citera
2006-01-14, 11:45
Medlem
Lyckholms avatar
Undrar om Mats Wester idag ångrar det musikaliska samarbetet med denne "kuf"? Mycket skum figur den där Nordfors.
Citera
2006-01-14, 11:51
Medlem
runars avatar
Har träffat mannen.

Jag har jobbat på samma ställe som honom. Han är trevlig men helt otrolig, det stämmer det han säger i intervjun. Han har en personlighetsstörning samt är mycket välbegåvad. Men han borde nog inte ta hand om patienter.
Citera
2006-01-14, 11:51
Medlem
"En kvinna hade ont i foten - och fick smärtsam analmassage mot sin vilja"

Öh..varför vandrar han fritt på våra gator?
Citera
2006-01-14, 12:10
Medlem
Lyckholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor_tänkare
"En kvinna hade ont i foten - och fick smärtsam analmassage mot sin vilja"

Öh..varför vandrar han fritt på våra gator?

*LOL*

Men kan inte annat än småle en smula. Ja, det är ju så sjukt att det blir komiskt. Men visst är det samtidigt tragiskt. Tragikomiskt är nog det rätta ordet.

- God morgon doktorn, jag har så väldans ont i foten.

- Säger du det?

- Ja.

- Då behöver du lite analmassage. Lägg sig nu snällt på britsen så ska jag hjälpa dig.
Citera
2006-01-14, 12:54
Medlem
joyces avatar
Ähh, vad kinkiga ni är. Det är väl inte konstigare med lite analmassage mot fotsmärtor än att sticka nålar på diverse punkter på kroppen för att bota krämpor på helt andra ställen.
Citera
2006-01-14, 14:13
Medlem
Byfånens avatar
Aha ! Nu vet jag vem Hyland är
Citera
2006-01-14, 19:08
Medlem
Lyckholms avatar
Alltså... läser man Aftonbladets artikel en gång till så kan man ju inte hålla sig för skratt. Det är ju som ett enda långt april-skämt. Och karln ser verkligen ut som han är hämtad ur en bisarr film av Monthy Python eller något liknande. Han ger verkligen ett sjukt intryck. Herr Anal-doktorn. Höhöhö

Skrämmande att han har en egen praktik i Göteborg och håller föredrag i Stockholm. Vad är det för galenpannor som lyssnar på hans föredrag tro?
Citera
2006-01-14, 19:16
Medlem
Säkre Sammys avatar
Det finns en möjlighet att RFSL kommer aggera för att hjälpa doktor Röf...

Men för att vara lite seriö, är det någon som vet hur analmassagen fungerar och om det hjälper?

"-Bland patienterna är jag dock ofta populär. Barn gillar mig." och fingrar i analer kan inte vara en bra kombination
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback