Citat:
Ursprungligen postat av trekky76
Min Shaaban-favorit måste ändå vara "ojojoj"

haha just det!
I finalen måste han nog ha sagt "ojojojojoj......" ett tiotal gånger. Priceless. Men han och micke är så jävla sköna att lyssna på. Inte så överdrivna som exempelvis chris härenstam. Mickes röst är liksom så ansträngd på nåt sätt. Man garvar åt det. Sedan Använder han ju ord som "limmar" och "dutt o kladd". Ord som "schabbel" och "dräll" är också så underbara att höra eftersom han uttalar orden så snabbt och sedan pausar 3 sekunder, för att uttala ett nytt ord snabbt igen. Micke är nog en av mina absoluta kommentatorer.
Men om jag hatar någon så är det nog Holmgren. Äcklig röst, och låter liksom trött och på rutin. Skittråkig. Härenstam kan gå en på nerverna ibland, men hans inlevelse i Junior-VM tillsammans med Wikegård och personkemin därimellan är obetalbar. Håller inte heller med om bosse pettersson. Hans röst är underbar - stabil bisittare. Hellre honom än magnus hedman. Speciellt i VM-kval matcher där sverige spelar. Bosse Pettersson och Henrik Strömblad är UNDERBARA ihop och är sköna att lyssna på än nån jävla gaphals. Speciellt sent på kvällen... Sen att bosse har "fel" ganska ofta är bara kul ju! Mycket handlar också
om vilka sporter kommentatorerna kommenterar! Staffan lindebojj är ju grym på simning och pingis, där är han TOTALT OSLAGBAR. Men han är sämst på fotboll. Perlskog platsar ju bra i handbollen, men sen är han ju otroligt tråkig när det kommer till fotboll. Perlskog var också SUVERÄN på gladiatorerna.
Han den stora killen som brukar kommentera hockeymatcher under EM är ganska jobbig att lyssna på, för hans röstläge är jobbigt. Men däremot är han entusiastisk, och briljant när det kommer till just hockey.
Nu blev det långt!