Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-27, 01:16
  #133
Medlem
Eobolas avatar
Jag förstår inte att ingen har nämnt Robert 'Bob' Paulson från Fight Club. Dom kanske är enäggstvillingar?
http://www.theredwhisk.com.au/files/..._entry89_1.jpg
Citera
2009-04-27, 07:16
  #134
Medlem
Fûrims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Chigurh
Vet inte om det är samma kineskvinna vi tänker på, antagligen inte. Dock är det en kineskvinna, måste vart lite yngre nu när jag tänker efter. Väldigt svårt att bedöma åldern på henne då och nog är lite handikappad. Men hon har kort hår och ser ut som en sumobrottare i ansiktet och är en riktig riktig BUSSPLÅGA(bussplåga= en som tvunget ska sätta sig brevid en på bussen och snacka skit). Brukade färdas på busslinje 1, hoppa ofta på vid persborgstrakten. Någon som känner igen?

Jodå, den rövplågan brukar skrika snygging åt mig.. fan ska man svara på det? Rälig typ hon, snackar alltid med folk på bussen. Jag vettefan om hon har något jobb för hon tycks fara med bussen regelbundet.

Hon tycks bo någonstans mellan jägerso och persborg för hon hoppar av vid poppelgatan. Det var en kväll jag var på väg hem till oxie då bussen var under bron som leder ut till jägersro, den precis brevid moskén. Där stod vår tjocke sumokines, spritt språngandes naken, lite storbölandes med 4 poliser brevid sig. Hon har ju inte alla koppar i skåpet men det förstod vi ju sen innan!
Citera
2009-04-30, 09:33
  #135
Medlem
Kommer ni ihåg den svarta kvinnan som brukade sjunga afrikanska sånger på stortorget? Hon var alltid ihop med äldre vita män,var blev hon av?
Ett tag bodde hon på ett sjaskigt hotell vid Värnhem Alexandra tror jag det hette,på sommaren satt hon i fönstret och sjöng även där.
Någon som minns?
Citera
2009-05-01, 16:52
  #136
Medlem
Vinylblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eobola
Jag förstår inte att ingen har nämnt Robert 'Bob' Paulson från Fight Club. Dom kanske är enäggstvillingar?
http://www.theredwhisk.com.au/files/..._entry89_1.jpg

Om du läst hela tråden så hade du sett att den jämförelsen är gjord.
Citera
2009-05-15, 00:02
  #137
Medlem
A.Chigurhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fûrim
Jodå, den rövplågan brukar skrika snygging åt mig.. fan ska man svara på det? Rälig typ hon, snackar alltid med folk på bussen. Jag vettefan om hon har något jobb för hon tycks fara med bussen regelbundet.

Hon tycks bo någonstans mellan jägerso och persborg för hon hoppar av vid poppelgatan. Det var en kväll jag var på väg hem till oxie då bussen var under bron som leder ut till jägersro, den precis brevid moskén. Där stod vår tjocke sumokines, spritt språngandes naken, lite storbölandes med 4 poliser brevid sig. Hon har ju inte alla koppar i skåpet men det förstod vi ju sen innan!

Ja hon hoppar alltid av sista busshålsplatsen innan jägers. VA?! haha fyfan vad roligt/sjukt! Undrar vad hon råkat ut för, ska strömma mig igenom sydsvenskan. Sökord: Moské + mongolid asiat.

Ah Var i Oxie bor du? Vi är ganske grannar ?
Citera
2009-05-18, 05:33
  #138
Medlem
Snackar ni om ralphie, som festar i möllan nästan varenda helg?

Kinesiskan har ju vandrat på möllan i måååååååååååååånga år, samma frisyr, typ en liten tofs som står upp och oftast bara ett par sandaler eller tofflor och hon bara går runt..
Citera
2009-06-17, 11:26
  #139
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CiCoro
Snackar ni om ralphie, som festar i möllan nästan varenda helg?

Kinesiskan har ju vandrat på möllan i måååååååååååååånga år, samma frisyr, typ en liten tofs som står upp och oftast bara ett par sandaler eller tofflor och hon bara går runt..
NegerRalph heter han å inget annat. Känns igen på sitt slöa sätt och dumma uppsyn.
Citera
2022-12-26, 18:52
  #140
Medlem
Stentes avatar
Det var ett par år sedan man såg Micke nu, någon som vet var han har tagit vägen?
Några nya malmöoriginal som har poppat upp?
Tänker på en knepig tjej/kvinna, smal och långt mörkt hår, är nog äldre än vad hon ser ut. Brukar röra sig runt Kronprinsen och Triangeln de gånger jag sett henne, alltid bärandes en mörk kofta som når en bit ner på låren. Verkar ha lite abstinens av och till?
Citera
2022-12-28, 19:39
  #141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stente
Det var ett par år sedan man såg Micke nu, någon som vet var han har tagit vägen?
Några nya malmöoriginal som har poppat upp?
Tänker på en knepig tjej/kvinna, smal och långt mörkt hår, är nog äldre än vad hon ser ut. Brukar röra sig runt Kronprinsen och Triangeln de gånger jag sett henne, alltid bärandes en mörk kofta som når en bit ner på låren. Verkar ha lite abstinens av och till?

OT men det kan väl inte skada. Finns en som du beskriver som dyker in på Bakfickan ibland. Oklart om det är en man eller kvinna. Att det ska se ut som en kvinna är säkert. Låång kolsvart peruk som är ganska illa skött och/eller av tveksam kvalitet. Tyst som en mus och aldrig synbart påverkad men anfäktas ibland av andra gäster. Ett original som man inte kan undgå att lägga märke till.
Citera
2022-12-28, 21:22
  #142
Medlem
Har inte sett honom på mycket länge.
En gång såg jag honom köra permobilen naken på gräset på Ribersborg på väg mot nudistbryggan!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Consentido
Snubben med Playboy permobilen såg jag på Södervärn en gång..
Haha..
Tuff kille!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback