Nu blir det Nudlar med makrill i tomatsås, kör i lite majonäs i också. Dels för att jag gillar majonäs och för att det tydligen ska vara gott till makrill i tomatsås rent generellt
Jag har idag köpt makrill med tomatsås för första gången, i min värld är det förknippat med kattmat.
Jag smakade lite av den nyss, men ser att det är mörker i den, skinn alltså.
Är det meningen att man ska äta skinnet?
Jag äter inte bröd, såg i andra trådar att det annars är populärt, så vad jag tänkte höra är vad makrill i tomatsås passar till.
Samt vilket märke som är bäst/godast/nyttigast?
Jag köpte abbas nu.
Så undrar jag vad man gör med burken när den är öppnad, hur länge håller den sej i ett kylskåp?
Sen är ni mer än välkommna att lovorda makrillen, för jag tänkte försöka lära mej äta den
Utan att förkasta ditt inlägg så är jag inte mannet att förneka ditt inlägg! Det var både intressant och trovärdigt!
Jag har idag köpt makrill med tomatsås för första gången, i min värld är det förknippat med kattmat.
Jag äter inte bröd, såg i andra trådar att det annars är populärt, så vad jag tänkte höra är vad makrill i tomatsås passar till.
Jag köpte abbas nu.
Så undrar jag vad man gör med burken när den är öppnad, hur länge håller den sej i ett kylskåp?
Sen är ni mer än välkommna att lovorda makrillen, för jag tänkte försöka lära mej äta den
Det är ju själva förskinnet på denna delikata smörgåsfisk som makrillkonnosörerna i land och rike runt eftersträvar!
Senast redigerad av Paraflex 2009-07-06 kl. 16:22.
Jag köpte abbas nu.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!