Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2003-10-01, 12:28
  #13
Medlem
big d som i www.bigd.nu ?
Citera
2003-10-01, 19:04
  #14
Medlem
Caves avatar
Citat:
Cave, tack för plusset i kanten. Jag tror att vi i princip tycker samma sak, med skillnaden att jag inte vill erkänna "Urban exploration" som ett begrepp. Tror att vi skulle ha snackat om detta över en bärs istället.


Sant Big_D
Citera
2003-10-02, 22:30
  #15
Medlem
Tack så mycket för svaren, famlar inte lika mycket i mörkret längre.
Citera
2003-10-02, 23:44
  #16
Avstängd
BARRELs avatar
nu ska jag också skryta
jag har hållit på med UE sedan jag var 6år, första gången gick vi upp på en vind till hyreshuset var vi bodde, och kikade ut i takluckorna. plumsade runt i gullfiberhavet och blev inlåsta..
kompisen började grina & slänga glödlampor omkring sig så jag tog förnuftet till fånga och hittade en utväg som bestod av en annan port lite längre bort.

sen var det igång och man började gå runt och snoka efter öppna vindar och takluckor, men det tog slut när man var 14. då var vi och klättrade på ett fritids tak och kikade in i en lucka där. en gubbe hade sett oss och ringde polisen.
vi kollade ut genom luckan och där nere stod en väktere och en polares farsa vi bestämmde oss för att gå ut. när vi kom ner hade det kommit 3!!! polisbilar + väktarbilen.
de hade väl lite och göra den dagen...

så nu har man varit explorer i 20 år

hihi, vilken fisförnäm ful smiley!!!
Citera
2003-10-03, 13:01
  #17
Medlem
Barrel har fattat.
Citera
2003-10-07, 17:06
  #18
Medlem
Bitmasters avatar
jag var en gång vid ett litet utrymme vid Nybrokajen 11, vid ett sånt där gullfiberhav/isolering. Såg en del luckor. Jag öppnade en och kikade in. Det var taket i konsertsalen, och det var en konsert på gång. Lyckligtvis såg ingen mig. Däremot om man kollar riktigt noga i taket där kan man se ett litet hål, det var jag som tryckte ned en pinne i isoleringen för att kolla hur djupt det var, taket var mjukt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback