• 1
  • 2
2009-03-09, 00:03
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norlin
Men vista är ett OS som man endast ska ha på riktigt bra datorer. Ingen laptop ska säljas med vista imo.

Varför inte?

Har en Intel Celeron 1.8ghz, 3gb ram, X3100 grafikkort. (bärbar)

Vista flyter på precis lika bra som på vilken stationär dator som helst
Citera
2009-03-09, 00:08
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norlin
Jag har faktiskt inte heller haft några stora problem med vista utom den irriterande vill-du-vekligen-göra-detta ruta som kommer upp 50 gånger när man ska starta ett program. Fungerar bra med spel, internet, musik, film osv.

Men vista är ett OS som man endast ska ha på riktigt bra datorer. Ingen laptop ska säljas med vista imo.

Vista funkade bra för mig med. Men visst kan man ha det på laptopen så länge det är en hyffsad laptop. Jag hade det i ett par månader och hade aldrig några problem med varken spel, program, internet eller något liknande. Så det håller jag med dig om. Har dock bytt till Windows 7 men detta mest för att jag är nyfiken på detta OS och tycker det är intressant att testa nya saker.
Citera
2009-03-09, 02:24
Medlem
Cement112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCaze
Usch vilka dåliga erfarenheter ni har av Vista.
Här flyter det på hur bra som helst.
Det gäller bara att har alla uppdateringar som flyter det på hur bra som helst på en duglig dator.

Jag har också en Cannon skivara (LBP-1120) och ingen skiva med den heller.
Var bara att plugga in och vänta ett litet tag och allt var klart. Fungerar prima, och jag delar även ut den i nätverket utan problem.

Har en MPC190, har googlat runt på internet, och tydligen finns det (och kommer aldrig att finnas) drivrutiner till den modellen. Canon hävdade att man skulle köpa ny skrivare. Suck
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in