Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-07, 17:41
  #1
Medlem
Smokings avatar
Vet någon om vart man kan köpa kopior av salvador dalis målningar till en billig peng?
Citera
2009-03-07, 19:21
  #2
Medlem
Drumsticks avatar
överallt ?

ingen aning faktist,, men skall nog finans på gallerix..såg ett par st där för ett tag sen,, fast då i planchformat elelr letar du efter planch?
Citera
2009-03-08, 17:48
  #3
Medlem
Hejsvejs avatar
allposters.com
Citera
2009-03-08, 18:34
  #4
Medlem
saturs avatar
Överskottsbolaget har ju massvis av undanlagda afficher, jag har hittat Dali i de flesta ÖB lokalerna jag kikat på.
Edit: allposters.com hade ju allting i princip
Citera
2009-03-08, 18:40
  #5
Medlem
honken80s avatar
Var ska man leta om man är ute efter kopior, inte planscher?
Citera
2009-03-09, 17:07
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honken80
Var ska man leta om man är ute efter kopior, inte planscher?

Hur bra kopior, eller ska ska vi säga hur lika orignalen?

Det finns garanterat många konstnärer som ställer upp på att måla kopior för relativt små summor. Hittas exempelvis på konstskolor runt om i landet/världen.
Citera
2014-11-03, 11:33
  #7
Medlem
Uppar tråden.

Hörde från några bekanta att det finns något ställe i Uppsala som säljer små orginaltavlor från Dali för belopp som ligger runt ett par tusenlappar. Jag har ingen mer info att ge och jag är själv inte alls insatt i detta ämne. Kan det verkligen stämma? Vet någon om detta ställe? Känns ju som en rätt bra investering i så fall....
Citera
2017-09-06, 20:11
  #8
Medlem
kvinna hävda att hon var dalis dotter, de grävde upp liket och dna testa honom - hon var ej hans dotter....

https://www.theguardian.com/world/20...paternity-test

herregud!
Citera
2018-06-25, 17:47
  #9
Medlem
Kommer upp med jämna mellanrum på catawiki. Skaffade printemps necrophilique därifrån som är halvt omöjlig att få tag på annars.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback