Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-09-27, 14:35
  #1
Medlem
The_arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoshie
Nån som har lust o tipsa om lite ställen eller länka till kartor av olika slag.

- jag har FTP utrymme om nån behöver...

... Och snälla, inte få några moralkakor nu ... Det är OKAY att länka till sånt här.



om jag får 100pix kan ja visa dig some shit!!

du får väl helt enkelt göra som alla andra och leta själv,och tjyva kartor.
Citera
2003-09-27, 15:01
  #2
Banned
Yoshies avatar
Baaaaaah!

- Neeeh, då får det bra gärna vara...


... letar själv, det gör jag redan.



... Fortfarande, snälla människor får gärna höra av sig...
Citera
2003-09-27, 18:21
  #3
Avstängd
BARRELs avatar
jo man borde göra en UE-karta med skysta platser, lite barnsligt kanske hehe men kul? allafall, finns en del ställen här på forumet som man inte kollat upp ännu, måste se om det är nått att se först dvs. en turist karta för Urban Explorers.
bra ställen att åka gummiflotte i (avlopp)
tunnlar m.m.

bara att editera en befintlig stockholms karta och lägga till lite text. filtrera bort onödiga detaljer och vips en UE skattkarta

för att få ett ex av kartan så kanske man borde visa att man varit runt på lite platser innan så att det inte blir översvämmning av folk??
Citera
2003-09-27, 20:28
  #4
Banned
Yoshies avatar
Lätt...

... vettigaste inlägget på ett bra tag


- Nån som orkar ta tag i det...!?

... hjälper gladligen till.
Citera
2003-09-28, 15:57
  #5
Medlem
Psykozs avatar
Barrel

Bra ide, men det gäller bara att någon tar initiativet, Jag kan iaf kolla runt lite på kartor och sånt, kan höras av om jag hittar ngt intressant.
Apropå gummi båt action i cloakerna
Kanske bäst då att kolla typ med Stockholms vatten elr likande? Det är väl dom som har koll på gångarna där nere

Har en tunnel på g som jag är så säker på att ingen har gått igenom förut, nånsin, måste bara kolla upp med lås och sånt
Citera
2003-10-02, 12:31
  #6
Avstängd
BARRELs avatar
yes en ny tunnel smaskigt värre!!! lycka till med kartletningen då!! har en scanner hemma men den är ganska kass måste jag säga




Citat:
Ursprungligen postat av Psykoz
Barrel

Bra ide, men det gäller bara att någon tar initiativet, Jag kan iaf kolla runt lite på kartor och sånt, kan höras av om jag hittar ngt intressant.
Apropå gummi båt action i cloakerna
Kanske bäst då att kolla typ med Stockholms vatten elr likande? Det är väl dom som har koll på gångarna där nere

Har en tunnel på g som jag är så säker på att ingen har gått igenom förut, nånsin, måste bara kolla upp med lås och sånt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback