Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2009-12-25, 23:52
  #49
Medlem
Mr.Cookiepantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4DD3
Tankar spelet nu.
Ska lira lite imorgon.

Man har ju sina förväntningar på ett RB-Beatlesspel

Fick det till min arcade konsol, mycket kul att spela med släkten igår efter julklappsöppningen. Men jag föredrar lite mer rockiga låtar om man ska känna sig som en gud när man står i t-shirt och kalsonger och rockar loss!

Men helt klart så finns det många bra låtar, dock så blir det lite tjatigt, i mitt tycke, när det är samma band som står bakom varenda låt.

Kul med omväxling.
Citera
2009-12-26, 00:32
  #50
Medlem
Ett litet djurs avatar
Jag har återupptäckt Beatles pga detta spel, vilken fantastisk musik de skapat!

Otroligt bra upplägg på spelet också, följa bandet kronologiskt. Viss, det är inte så tekniskt svårt har jag förstått men vad gör det, jag har det väldigt trevligt till detta spel. Rekommenderas starkt, speciellt om du inte lyssnat på Beatles förut!
Citera
2009-12-27, 00:35
  #51
Medlem
Ett skitkul spel är det!
Man blir glad av att spela det när någon sjunger någon stämma, en annan skakar huvudet som ringo och en annan har axelbandet högt uppspännt som Beatles själva ^^
Citera
2009-12-27, 14:22
  #52
Medlem
repeaters avatar
Spelet är välgjort och musiken är förstås till stora delar fantastisk, men jag har ändå inte rört det sedan en och en halv vecka efter att jag köpte det (och sedan spelade ganska intensivt iofs). 40-45 låtar är alldeles för lite, ingen import/export-funktion till andra delar av Rock Band är för snålt, och DLCn som har släppts är too little, too late (dessutom är den hutlöst dyr med tanke på att den - till skillnad från annan RB DLC - bara funkar i ett enda RB-spel). Alla fristående expansioner som släpps i den här serien bör hädanefter undantagslöst vara integrerbara med "vanilla"-Rock Band, allt annat är bondfångeri av Activision/RedOctane-karaktär.

Sorry Harmonix.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback