• 1
  • 2
2009-03-05, 13:42
Bannlyst
Kille…

Byte av strumpor, (boxer shorts), t-shirt el skjorta, byxa, tjocktröja.

Tjej…

Byte av strumpor, trosor, bh, t-shirt el blus, tjock tröja, byxa.

Regel nr1 som jag håller väldigt starkt i, hoppas jag alla gör

Kläderna man har när man lämnar hemmet för skola, arbete, fest, eller bara nöje i parken har man inte på sig inom hus (hemma). Så fort man kommer hem så bytar man byxor, oftast jeans som bärs av 95% i landet över till mjukis. Gärna en ny t-shirt, man sabbar möblerna annars och det finns ingen garanti som gäller för smuts

Gör man inte så här som jag gör så tillhör man underklassen av WT eller man är helt enkelt smutsig som människa. Jag gör undantag för bönder som mjölkar kossor!

PS! Blir mer tvätt man måste ta hand om men tvättar man en gång i veckan så går det utmärkt

Jag älskar tvätta för kläderna förblir S.N.Y.G.G.A.
Citera
2009-03-05, 13:46
Medlem
Superfluouss avatar
Förstår jag dig rätt? Det är bara "WT" som inte går omkring i mukiskläder hemma?

Hur gör man om man mjölkar kossor i sina mjukiskläder då?

Jag gillar folk som inte är T.R.O.L.L.
Citera
2009-03-05, 13:48
Medlem
omgsaigons avatar
Trodde att wt alltid gick runt i mjukis
Citera
2009-03-05, 13:50
Medlem
Errogants avatar
Det låter som du är överenergisk och allt för finkänslig när det kommer till kläder.
Jag får intrycket att du är ett troll från storstan.

P.s dessutom använd mjölkrobot i dagens läge, endast hos månskensjordbrukare mjölkas det förhand.
Citera
2009-03-05, 14:00
Medlem
rejmans avatar
Så du menar att du inte kan ha på dig samma jeans + tjocktröja i två dagar? Tycker det är lite tragiskt isåfall
Citera
2009-03-05, 14:02
Bannlyst
Beror på vilken mjukis man använder (märket alltså). Bara mina mjukis byxor kostar mer än andras jeans och kostymer! Då borde människor som går i fattiga märkes kostymer och jeans märkas under WT

Jag kanske är för fin för andra
Citera
2009-03-05, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rejman
Så du menar att du inte kan ha på dig samma jeans + tjocktröja i två dagar? Tycker det är lite tragiskt isåfall

Det stämmer! Jag är för fin
Citera
2009-03-05, 14:05
Medlem
Errogants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W2J

Fin, fjollig.
Potato, potato.
Citera
2009-03-05, 14:09
Medlem
cammos avatar
Citat:

Synd bara att du skriver som en WT.
Citera
2009-03-05, 14:13
Medlem
LitenRödRävs avatar
Då är jag nog jävligt WT...
Jag förstår verkligen inte resonemanget. Om du vill skydda dina möbler från smuts som kommer utifrån ser jag ingen anledning att byta underkläder om du ändå drar på dig rena kläder.
Mycket mystisk trådstart...

Själv byter jag ofta till mjukiskläder när jag kommer hem, men det av bekvämlighetsskäl. Om jag däremot redan från morgon är klädd i mjukiskläder gör jag mig inget besvär att byta om efter att jag gått ut.
Citera
2009-03-05, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LitenRödRäv
Då är jag nog jävligt WT...
Om du vill skydda dina möbler från smuts som kommer utifrån ser jag ingen anledning att byta underkläder om du ändå drar på dig rena kläder.

Själv byter jag ofta till mjukiskläder när jag kommer hem, men det av bekvämlighetsskäl. Om jag däremot redan från morgon är klädd i mjukiskläder gör jag mig inget besvär att byta om efter att jag gått ut.

exakt, man gör det oså för bekvämlighetsskäl, skönare ha mjukis på sig än jeans när man ligger i soffan + att jag har för mycket kläder

Jag hinner inte använda allt (bara titta), de flesta har 10par jeans. Jag har det dubbla, samma sak med övriga plagg

Jag får nog skänka lite av mina kläder till fattiga WT
Citera
2009-03-05, 14:48
Medlem
Citat:
exakt, man gör det oså för bekvämlighetsskäl, skönare ha mjukis på sig än jeans när man ligger i soffan + att jag har för mycket kläder

Jag hinner inte använda allt (bara titta), de flesta har 10par jeans. Jag har det dubbla, samma sak med övriga plagg

Jag får nog skänka lite av mina kläder till fattiga WT

Du tycker inte att det är "WT" att skriva som en tolvåring när man är minst 18 år gammal då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in