Jag är ingen expert här. Men jag har gjort lite research. Det här är vad jag tror gäller:
På presalen. Så fanns det en gräns. 4 tickets per hushåll. Detta gällde PER KONSERT. så man kunde köpa 4st till en konsert. Sen 4 till för en annan konsert. Bara så länge man inte köpte fler än 4 till SAMMA KONSERT.
Sen någon gång under general salen. Så ändrades regeln till PER TURNÈ. Så då om man köpte t ex 6 biljetter till olika konserter. Så tog dom tillbaka 2. Kanske till och med alla bokade biljetter.
Jag tror att om man har biljetter som blir avbokade så ska man ha fått ett mail om detta och pengar har kommit in till kortkontot. Men om ni vill vara säkra så maila ticketmaster eller nåt. Finns mer att läsa på den här tråden:
http://community.michaeljackson.com/us/content/max-4-tickets-household
Tänk på att det senaste svaret är längst upp. Det tidigaste längst ner. Alltså tvärtom från vad vi har det här på FB =P
Jag är absolut inte säker på det jag har skrivit här. Maila om ni vill vara 100% säkra och sälj inte iväg några biljetter som ni har utöver 4 biljetts-gränsen föränns ni vet med 1000% säkerhet.
Jag själv vågar inte ens boka flyg föränns jag vet att mina biljetter är säkrade