2009-03-13, 18:05
Medlem
Herrtrosas avatar
Har man tur så kanske man kommer över biljetter till rimliga priser här: http://www.seatwave.com/?affid=0100 har inte kollat upp sidan så noga. Kan vara värt att kolla igenom den länken innan det är dags för en eventuell jakt på Ebay, Tradera etc.
Citera
2009-03-13, 19:12
Medlem
Hur många rekord kommer de här konserterna att slå, om allt går enligt plan?
Citera
2009-03-13, 19:15
Medlem
Herrtrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av September2k
Hur många rekord kommer de här konserterna att slå, om allt går enligt plan?

Ingen aning men jag hoppas på många! Fick höra att Michael Jacksons presstal hade runt 15 miljoner tittare och därmed slog han något slags rekord
Citera
2009-03-13, 19:23
Medlem
shit asså. vad är det med den här mannen? fattar ingenting.

Grymt skönt också att det visar sig att det är sånt tryck efter att se honom trots alla konstiga nyheter+rättegången.

respekt
Citera
2009-03-13, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrtrosa
Ingen aning men jag hoppas på många! Fick höra att Michael Jacksons presstal hade runt 15 miljoner tittare och därmed slog han något slags rekord
Okej, tänkte mer på antal konserter och antal konserter på samma area. Sen publikmässigt blir de väl runt 1 miljon om allt går enligt plan som sagt.
Citera
2009-03-13, 20:08
Medlem
Till de som är riktigt desperata så finns de ju biljetter för "Hospitality Packages" fast de kostar ju från £770. De som ingår:

Thriller Package available for Floor or Level 1 seats:
Prices: £795.00 inc. VAT – Premium Floor Seats
£770.00 inc. VAT – Premium Level 1 Seats

Package includes:
Champagne on arrival
Pre-show party in private facility
DJ and entertainment
Red carpet VIP check in and fast track entry
Goody bag
Souvenir tour laminate
After show party
Parking/Thames Clipper ticket
Citera
2009-03-13, 20:09
Medlem
Pellenezs avatar
Alltså, det är varken tillåtet att försöka köpa eller sälja biljetter här på Flashback, enligt regel 1.01. Ytterligare inlägg raderade. Omröstning om åtgärd pågår i outlaw.

/Moderator
Citera
2009-03-15, 17:40
Medlem
peggybundy666s avatar
verkar riskabelt...

Citat:
Ursprungligen postat av Herrtrosa
Har man tur så kanske man kommer över biljetter till rimliga priser här: http://www.seatwave.com/?affid=0100 har inte kollat upp sidan så noga. Kan vara värt att kolla igenom den länken innan det är dags för en eventuell jakt på Ebay, Tradera etc.

Jag har (som många andra) varit på jakt efter MJ-biljetter ett par dagar nu....lyckades aldrig komma in på O2:s sajt, där "dom riktiga" biljetterna såldes, så där fick man tji....har svarat på en hel del annonser på blocket, där kostar biljtterna ca 2500-5000:- för de risigaste platserna.
Börjar dock dra öronen åt mig, MJ verkar ju inte vara i toppform direkt, sist sågs han i rullstol i pressen. Nu ska han plötsligt göra massor med konserter efter massor med år i träda, tänk om karln kollapsar och ställer in efter ett par veckor? Då står man där med svindyra svarta börs-biljetter, och får bara tillbaka en bråkdel....
seatwaves biljetter är bdw asdyra också.....:/
Citera
2009-03-16, 07:31
Medlem
Herrtrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peggybundy666
Jag har (som många andra) varit på jakt efter MJ-biljetter ett par dagar nu....lyckades aldrig komma in på O2:s sajt, där "dom riktiga" biljetterna såldes, så där fick man tji....har svarat på en hel del annonser på blocket, där kostar biljtterna ca 2500-5000:- för de risigaste platserna.
Börjar dock dra öronen åt mig, MJ verkar ju inte vara i toppform direkt, sist sågs han i rullstol i pressen. Nu ska han plötsligt göra massor med konserter efter massor med år i träda, tänk om karln kollapsar och ställer in efter ett par veckor? Då står man där med svindyra svarta börs-biljetter, och får bara tillbaka en bråkdel....
seatwaves biljetter är bdw asdyra också.....:/

Skönt med liv i tråden igen även fast det kanske inte finns så mycket att diskutera

OnT: Förstår tanken där, faktiskt. Man vet aldrig hur länge han håller och med tanke på att konserterna håller på till nästa år i februari. Ett tidigare konsertdatum känns mer som ett säkert kort. Får man däremot tag på biljetter till någon av de första tio konserterna så hade väl det varit okej Där lär han liksom hålla. Till februari nästa år... Tveksamt. Jag hoppas i alla fall att han tar sig igenom alla spelningar.

OT: Jag och mina kompisar har konsertdatumet den 26:e juli och kommer åka till London fredagen den 24:e. Vi hade planerat att dricka oss tillbaka till apstadiet och festa på ordentligt i London. Skulle vara kul om det fanns några FB:are och andra MJ-fans som ville deltaga

Har ni sett den här sidan i övrigt? http://www.juliensauctions.com/auctions/2009/michael-jackson/catalog-list.html
Citera
2009-03-16, 07:46
Medlem
MycketBras avatar
Varför skulle han mima, tror ni verkligen det? Har han gjort det innan? Det vore ett kasst avslut på karriären tycker jag.
Citera
2009-03-16, 08:11
Medlem
Herrtrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MycketBra
Varför skulle han mima, tror ni verkligen det? Har han gjort det innan? Det vore ett kasst avslut på karriären tycker jag.

Minns jag inte helt fel så har han mimat rätt mycket under History-tour. Varför han skulle mima är ganska självklart. Han börjar bli till åren kommen och det är påfrestande att köra hela Thriller-, Beat It- eller Billie Jean-rutinen samtidigt som han sjunger live. Självklart hoppas fansen på att han kör live. Skulle vara sjukt härligt om han gjorde det

Edit: Angående vad jag tror så... Han kanske kör ballader och mindre krävande låtar live? Mer krävande låtar där han måste dansa som fan kanske resulterar i playback/live-heee heee och live-aaaouw! Bara en gissning.
Senast redigerad av Herrtrosa 2009-03-16 kl. 08:13.
Citera
2009-03-16, 08:19
Bannlyst
Anledningen till att Jackson valt att turnera igen var att han ville ta död på myten om att han är halvt invalid och sitter i rullstol. Ta död på den myt om att hans tid i rampljuset är över sedan länge och att han inte har publik. Ska han göra detta med mestadels playback? Nja, jag vill tro att mannen kommer att köra mycket live för att ge ett värdigt avslut på hans karriär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in