Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2014-02-05, 13:30
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 132
Jag undra om det fortfarande går bussar fån Ratchawitee Hospital/Victory Monument till Hua hin?

Btw, är det en del ungdomar i hua hin eller är det bara äldre?

Andra frågan har jag ingen aning om, jag åkte från den södra bussterminalen som ligger åt helvete långt bort. Vill man, och har tid är det ju rätt smidigt att åka tåg också, och hoppas att inga bomber smäller längs rälsen.

När jag var där i december var det inte så många yngre där, vilket var rätt skönt. Mysig stad på något sätt..
Citera
2014-02-13, 22:08
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSwords
Lite pensionär över hela stället i mitt tycke, mediokert. Bra om man gillar golf.
Ja, mycket bra formulerat, allmänt trist ställe, dyrt, inga schysta brudar.
Citat:
Ursprungligen postat av PlayTheGame
Hua Hin suger....det händer inte mkt där.

Väldigt turistanpassat för Italienare....( enormt många Italienska restauranger )
Klockrent..
Citera
2018-03-20, 03:26
  #63
Medlem
Domyojis avatar
Har svart o tro att ingen diskusterat HH pa fyra ar? Antar att traden blivit bortglomd?

Vill fraga om boende? Appartment. Monthly. Finns ju tydligen en hel dros att valja fran spec. uppe vid soi 88-94 men nagon som har personlig erfarenhet elr input, om antingen dar eller annanvart - nar det galler priser far det garna vara overrenskomligt o inte overpris bara for att, ska ju tydligen ligga kring 5-6000 baht dar... sa, nagon?
Citera
2018-03-20, 14:49
  #64
Medlem
Pocarisweats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domyoji
Har svart o tro att ingen diskusterat HH pa fyra ar? Antar att traden blivit bortglomd?

Vill fraga om boende? Appartment. Monthly. Finns ju tydligen en hel dros att valja fran spec. uppe vid soi 88-94 men nagon som har personlig erfarenhet elr input, om antingen dar eller annanvart - nar det galler priser far det garna vara overrenskomligt o inte overpris bara for att, ska ju tydligen ligga kring 5-6000 baht dar... sa, nagon?

Amen. Ska du sticka till Thailand nu helt plötsligt? Fan heller att du ska. Du ska ju komma till Hyogo och kramas med mig.
Citera
2018-11-01, 18:45
  #65
Avstängd
Riktigt bra ställe! Lugnt skönt .. not a party place
Citera
2018-11-02, 17:42
  #66
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domyoji
Har svart o tro att ingen diskusterat HH pa fyra ar? Antar att traden blivit bortglomd?

Vill fraga om boende? Appartment. Monthly. Finns ju tydligen en hel dros att valja fran spec. uppe vid soi 88-94 men nagon som har personlig erfarenhet elr input, om antingen dar eller annanvart - nar det galler priser far det garna vara overrenskomligt o inte overpris bara for att, ska ju tydligen ligga kring 5-6000 baht dar... sa, nagon?

Du kan säkert hitta nått billigt men vad får du för 1500 kr på månad ?
antar att det är enklaste enklaste standard hur kul är det i en månad ?
Citera
2018-11-02, 22:25
  #67
Medlem
Domyojis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Du kan säkert hitta nått billigt men vad får du för 1500 kr på månad ?
antar att det är enklaste enklaste standard hur kul är det i en månad ?

Nej, hyfsade lokala lagenhetskomplex med dorrvakt o pool o gym... nastan.

Behover inte mkt mer.
Citera
2018-11-03, 10:38
  #68
Medlem
Flytt-lasses avatar
Nu var det typ 2 år sen jag vad där men ett skapligt rum ca 10k per månad (terminal) finns billigare, the Private vet dock inte om det finns pool där, dock måste man ha moppe men det är ju standard ändå. Hursom ganska nya och fräscha hotell.
Klart man kan hitta billigare men då sjunker standarden oxå, testa guesthouse.
Bäst priser ovan järnvägen och framför allt bästa priser på mat och dryck mer långliggare där.
Plattan är ett trevligt hak, Baan khur food market .
Jag tycker Hua är schysst men är man ung är det nog inte rätt by.
Mycket scandinavier både män ock kvinnor och barn men unga nej, dom hälsar på /lånar föräldrarnas kåk.
Finns riktigt bra beacher söder över utan turister.
Finns ett par gator med lite barer och brudar, bintan och soi 80 tror ja.
Men får man lappsjukan tar man båten till Pattis på ett kick.
Citera
  • 5
  • 6
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f863001

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback