Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-03-04, 13:46
  #1
Medlem
21 mars är jag klar med min dianabol kur.

Mitt problem nu är att jag åker på semester imårrn i en vecka och därmed undrar jag hur stora är chanserna att man kan få strul när man tar emd sig doping. ska enbart ha med mig 6 tabletter så tillbaka vägen hem från egypten kommer jag ej ta med mig något in. Blir mer att ja smugglar ut något och in i ett annat land.

Jag har tänkt påå att ta en paus i 1v och inte ta med mig kuren för att ja vet att de är riskapeblt,men ja vill även veta vad som kan hända mer om jag inte tar dom inom en vecka?...kommer det förstöra hela mitt kurande eller ??....
Tacksam för svar.
Citera
2009-03-04, 13:52
  #2
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wuzzy
21 mars är jag klar med min dianabol kur.

Mitt problem nu är att jag åker på semester imårrn i en vecka och därmed undrar jag hur stora är chanserna att man kan få strul när man tar emd sig doping. ska enbart ha med mig 6 tabletter så tillbaka vägen hem från egypten kommer jag ej ta med mig något in. Blir mer att ja smugglar ut något och in i ett annat land.

Jag har tänkt påå att ta en paus i 1v och inte ta med mig kuren för att ja vet att de är riskapeblt,men ja vill även veta vad som kan hända mer om jag inte tar dom inom en vecka?...kommer det förstöra hela mitt kurande eller ??....
Tacksam för svar.

Så går det när man planerar dåligt. Vet inte vad jag ska rekka dig, ta med nolva och köra pct, stanna hemma etc

Att ta med sig dbollarna är nog en ide du ska skaka av dig så fort som möjligt.
Citera
2009-03-04, 14:01
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Så går det när man planerar dåligt. Vet inte vad jag ska rekka dig, ta med nolva och köra pct, stanna hemma etc

Att ta med sig dbollarna är nog en ide du ska skaka av dig så fort som möjligt.


Planera dåligt har jag verkligen inte gjort, för denna resa vann jag som bästa säljare med all inklusiv 5 stjärnigt hotell fitness center och hela skiten.

De är även min första kur, och de jag mest undrar över är va händer om man hoppar över en vecka och sen kör igen? är de något osm händer med kroppen kan de påverka testo och östro osv osv..??
Citera
2009-03-04, 14:04
  #4
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wuzzy
Planera dåligt har jag verkligen inte gjort, för denna resa vann jag som bästa säljare med all inklusiv 5 stjärnigt hotell fitness center och hela skiten.

De är även min första kur, och de jag mest undrar över är va händer om man hoppar över en vecka och sen kör igen? är de något osm händer med kroppen kan de påverka testo och östro osv osv..??

Vart ska du åka? kanske du kan köpa prepp där på ngt apotek? I annat fall om du verkligen vill åka så skippa att ta med dig dbollarna, nolva vet jag inte om du får ta med dig, det låter jag ngn annan svara på.
Citera
2009-03-04, 14:11
  #5
Medlem
Dianaabols avatar
Men lägg sakerna i en vanlig liten burk, lägg burken i en nässesär (stavning?) och lägg nässesären i resväskan så ska det inte vara några problem att ta med sig varken pct eller dbollar. Har gjort såhär många gånger, inga problem!


Mvh // d
Citera
2009-03-04, 14:45
  #6
Avstängd
sinnipss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dianaabol
Men lägg sakerna i en vanlig liten burk, lägg burken i en nässesär (stavning?) och lägg nässesären i resväskan så ska det inte vara några problem att ta med sig varken pct eller dbollar. Har gjort såhär många gånger, inga problem!


Mvh // d

Det är aldrig några problem tills man åker dit.
Citera
2009-03-04, 14:50
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinnips
Det är aldrig några problem tills man åker dit.


Precis och jag vill verkligen inte riskera att åka dit, förlora mitt jobb och fucka upp allt ja byggt upp runt omkring mig...säkre före det osäkra....
Citera
2009-03-04, 14:57
  #8
Medlem
Dianaabols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinnips
Det är aldrig några problem tills man åker dit.


Åker man dit då? Nej.


Lägger du det i en vanlig burk eller en gammal tablettask eller liknande så är det inga problem, om dom nu skulle titta igenom väskan.
Citera
2009-03-04, 15:03
  #9
Medlem
Sindlasts avatar
Ta en paus. Ta inte med dig nånting genom tullen. njut av lyxen i 1 vecka sen fortsätt kuren när du kommer hem. Finns ingen anledning till att riskera att bli plockad i tullen bara för att inte man ska sabba en liten kur. Herregud du har hela livet på dig att kura.

Även ifall chansen att bli plockad i tullen är väldigt liten är det skönt att slippa den psykologiska stressen utav att ta med sig skumma preparat genom tullen.

ha det så bra i Egypten nu!

Citera
2009-03-04, 15:19
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sindlast
Ta en paus. Ta inte med dig nånting genom tullen. njut av lyxen i 1 vecka sen fortsätt kuren när du kommer hem. Finns ingen anledning till att riskera att bli plockad i tullen bara för att inte man ska sabba en liten kur. Herregud du har hela livet på dig att kura.

Även ifall chansen att bli plockad i tullen är väldigt liten är det skönt att slippa den psykologiska stressen utav att ta med sig skumma preparat genom tullen.

ha det så bra i Egypten nu!



Tack så mycket sindlast
Nej men de var de jag tänkte sunt förnuft, sen att man inte orkar sitta o tänka hela resan ditt och svettas och vara nojig för prep i bagaget.
Nej men som tur så har dom ett fitness center med gym osv i hotellet inkluderat i resan så ska ta med mig lite grejjer från gymgrossiten och köra lugnt och fint ...


Btw måste säga att det flesta som rekomenderat 10/60 dagars kuren vill ja verkligen tacka för, många har sagt emot och säger att man skall köra 30/40 osv, men ja kan lova alla nybörjare att 10/60 OMG va den ger reslutat alltså, sen beror de från person till person men jag har ökat sjukt bra och ite för mycket och onatuligt fult mer snyggt. sen har ja följt ett strikt schema och lyssnat på de kunniga på detta forum...tack till alla tipsen jag fått.
Citera
2009-03-04, 15:23
  #11
Medlem
Dianaabols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wuzzy
Tack så mycket sindlast
Nej men de var de jag tänkte sunt förnuft, sen att man inte orkar sitta o tänka hela resan ditt och svettas och vara nojig för prep i bagaget.
Nej men som tur så har dom ett fitness center med gym osv i hotellet inkluderat i resan så ska ta med mig lite grejjer från gymgrossiten och köra lugnt och fint ...


Btw måste säga att det flesta som rekomenderat 10/60 dagars kuren vill ja verkligen tacka för, många har sagt emot och säger att man skall köra 30/40 osv, men ja kan lova alla nybörjare att 10/60 OMG va den ger reslutat alltså, sen beror de från person till person men jag har ökat sjukt bra och ite för mycket och onatuligt fult mer snyggt. sen har ja följt ett strikt schema och lyssnat på de kunniga på detta forum...tack till alla tipsen jag fått.


Fint att det går fint för dig


Ja faktiskt är 10/60 en väldigt bra nybörjar kur även om många tror det är för lite.
Citera
2009-03-04, 15:43
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dianaabol
Fint att det går fint för dig


Ja faktiskt är 10/60 en väldigt bra nybörjar kur även om många tror det är för lite.


aa precis tror att de var dig ja prata me mycket förr i början när ja skulle ta min kur, sindlast du dianabol, alladin och någon mer....

Och som sagt de har gått fint fint, från 75kg till 85 kg på 1½ månad knappt fina former bra tryck bra pump och de ser hyfsat naturligt ut ändå...gäller bara att fortsätta för mig och träna lika hårt efter kuren, har ett låååång siktigt mål framför mig...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback