Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-03-05, 23:36
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LajkaStar
oj oj oj!... jag har haft samma jävla spyware på in burk! det var fan det väsrta jag varit med om, tog flera dagar innan jag fick bort det. men lyckades tillslut med SmitfraudFix (googla) fråga mig inte hur för jag kommer inte ihåg.

Lycka till

tack som fan, ger det ett försök. har duy varit problemfri sen ?
Citera
2009-03-05, 23:52
  #14
Medlem
LajkaStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apor
tack som fan, ger det ett försök. har duy varit problemfri sen ?

Jepp, fast jag kombinerade no SmitfraudFix med Spy Sweeper om jag minns rätt. och då fick jag bort det.... fick skiten i samband med att jag skulle ladda ner ett crack till nåt program. öppnade exefilen som jag trodde var ett crack- såg någonting som installerades snabbt som och då tänke jag bara CRAP - vad var det! och misstanken var ett faktum
Citera
2009-03-05, 23:57
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LajkaStar
Jepp, fast jag kombinerade no SmitfraudFix med Spy Sweeper om jag minns rätt. och då fick jag bort det.... fick skiten i samband med att jag skulle ladda ner ett crack till nåt program. öppnade exefilen som jag trodde var ett crack- såg någonting som installerades snabbt som och då tänke jag bara CRAP - vad var det! och misstanken var ett faktum

mm tror jag drog på mej det när jag pga en tråd här på fb upptäckte en sida där barnporr postades. hängde ju upp mej på att anmäla överallt jag kunde o gick tillbaka några gånger för o se om det blev borttaget, det är det enda suspekta jag kan komma på att jag ägnat mej åt senaste dagarna. men tankade ju aldrig hem nåt där det var väl riggat på nåt sätt o naiv som man är...
hoppas jag får ordning på det nu med dina råd iaf. tack ska du ha
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback