Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2009-03-05, 20:44
  #61
Medlem
trickydicks avatar
Beställde en iMac 24" idag..

Någon som vet ett freeware prog som man kan partitionera hårddisken utan att förlora data?
Citera
2009-03-05, 22:07
  #62
Medlem
GreatRedDragons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Beställde en iMac 24" idag..

Någon som vet ett freeware prog som man kan partitionera hårddisken utan att förlora data?

Skivverktyg? Eller?
Citera
2009-03-06, 00:02
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreatRedDragon
Skivverktyg? Eller?
Japp , funkar utmärkt med det.!
Citera
2009-03-06, 00:23
  #64
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meetoo
Japp , funkar utmärkt med det.!


Men skivverktyg raderar ju allt när man skapar en partition. eller har jag missat nått? iPartitation finns ju, men det är lite dyrt för ett app jag bara kommer att använda en gång…
Citera
2009-03-06, 00:27
  #65
Medlem
Itmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Men skivverktyg raderar ju allt när man skapar en partition. eller har jag missat nått? iPartitation finns ju, men det är lite dyrt för ett app jag bara kommer att använda en gång…
En vild gissning men går det inte att göra i bootcamp?

Edit: Förutsatt att utrymmet är ledigt. Det var ju dumt av mig att föreslå det, då du antagligen inte har det..?
Citera
2009-03-06, 00:42
  #66
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Men skivverktyg raderar ju allt när man skapar en partition. eller har jag missat nått? iPartitation finns ju, men det är lite dyrt för ett app jag bara kommer att använda en gång…


Jo det går att göra i Skivverktyg, om man trycker på + knappen, (Lägg till) dock inte om man väljer flera partitioner från rullisten. korkat… Någon som testat och kan bekräfta?
Citera
2009-04-07, 21:29
  #67
Medlem
Akademikerns avatar
Är det någon som har testat att lira några spel (bootcamp eller native) på den 'klenaste' 24" iMac'en? Har nämligen nyss beställt en och undrar om det går att lira nyare PC-spel på den?
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback