2009-03-06, 14:06
Medlem
Headcharges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madsedeselgon
En smått intressant synvinkel på det hela.
http://worldoffredrik.blogspot.com/2...r-malvakt.html

Inte helt omöjligt faktiskt

Inte ett dugg intressant då man torde vara utvecklingsstörd om man inte insett detta innan. 19-åringen kommer dock med största sannolikhet gola ner den riktige bedragaren, då polisen sätter honom i förhör. Om han inte gör det, ja då lär han få en hel del pengar av bedragaren, eller vara i stor skuld.
Citera
2009-03-06, 14:22
Medlem
Kan ingen jävel hacka sönder sidan?
Citera
2009-03-06, 14:26
Medlem
Payn3s avatar
Edit: Ändrar mig, skulle ha läst hela tråden först..
Citera
2009-03-06, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggiss
Kan ingen jävel hacka sönder sidan?
kollat sidan innan du postade?
Verkar den vara i skick att kunna hackas ens ?? http://playzone.se/
misstänker att servern numera står i säkert förvar hos Kalmarpolisen
Citera
2009-03-06, 15:05
Medlem
Nieves avatar
Playzones ägare GRIPEN

Extra!

http://www.barometern.se/nyheter/kal...en(1193838).gm

Tur för hans skull att snutarna hann få tag i honom först
Senast redigerad av Nieve 2009-03-06 kl. 15:07.
Citera
2009-03-06, 15:13
Medlem
larceny666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nieve
Extra!

Tur för hans skull att snutarna hann få tag i honom först

tror knappt det spelar nån roll om dom tog han först. Det ger bara busarna lite mer tid att förbereda hans undergång plus att dom slipper leta efter honom

Förutom skulle jag bli väldigt förvånad om det är han själv som ligger bakom. Vad jag snokat reda på idag så är han ingen direkt datanörd. Ok man kanske inte behöver vara någon datanörd för att fixa lite med hemsidan och dylikt men denne snubben e inget geni om jag förstått det rätt, så jag betvivlar att han kört solo. Men det visar sig nog snart.
Senast redigerad av larceny666 2009-03-06 kl. 15:16.
Citera
2009-03-06, 15:29
Medlem
enligt uppgift så var ju nya ägarna inte direkt intresserade av att sätta sig in i webbshop eller kassasystem. webbsidan fanns ju där sedan tidigare så de behövde väl bara klura ut hur man laddade upp nya banners och lade in nya priser på saker
Citera
2009-03-06, 15:33
Medlem
larceny666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhdf
enligt uppgift så var ju nya ägarna inte direkt intresserade av att sätta sig in i webbshop eller kassasystem. webbsidan fanns ju där sedan tidigare så de behövde väl bara klura ut hur man laddade upp nya banners och lade in nya priser på saker

ja det har du jäkligt rätt i...

Men jag tror ändå inte att han var själv. Eller så fick han (för honom) en ljus idè efter kameraexperten... Får se vad som händer framöver.
Citera
2009-03-06, 17:34
Medlem
komnata622s avatar
Är det några turkar nu igen? Ingen som vet vilka dom två yngre personerna är?
Citera
2009-03-06, 17:56
Medlem
men FFS, namnet på de 2 i styrelsen har skrivits i den här tråden, jag länkade tillbaka till just DET inlägget på förra sidan typ
Citera
2009-03-06, 18:05
Medlem
komnata622s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhdf
men FFS, namnet på de 2 i styrelsen har skrivits i den här tråden, jag länkade tillbaka till just DET inlägget på förra sidan typ

Sorry missade det. Otippat att en Zulu var inblandad, tacka sossarna för dom förpestat vårt land med en massa kriminella djungelnegrer.

Ska bli intressant att se om dom hunnit tömma några konton eller om det bara blev ett misslyckat försök att kopiera kameraexperten.
Citera
2009-03-06, 18:37
Medlem
lite korkat att ens ha en kille vars namn låter som en parodi på allt vad afrikaner heter som målvakt den andre lät ju mer seriös innan man hittade hans brottsregister. det figurerade även en yngre herre bosatt i Djursholm, tror det var en av de som hävdade att de fått sina prylar, men sen inte kunde visa kvitton mm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in