Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-03, 00:25
  #1
Medlem
Jo det är såhär att jag har installerat Age of empiers II The age of kings.

Men jag kan inte spela custom Scenario mode eller custom campaign

någon som vet varför?

jag kan till lägga att jag har klarat alla vanliga campaign uppdragen.

men custom Scenario mode eller custom campaign vägrar fungera är bara grå text på dom och oklick bara

varför är det såhär?
Citera
2009-03-03, 00:30
  #2
Avstängd
Enigmiums avatar
Vanligt förekommande problem att vissa "mode's" inte fungerar när man har laddat ner spelen tyvärr.
Citera
2009-03-03, 00:35
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enigmium
Vanligt förekommande problem att vissa "mode's" inte fungerar när man har laddat ner spelen tyvärr.



Jag har inte laddat ner spelet har orginal cd ...
så varför är det såhär bör jag ominstallera?
Citera
2009-03-03, 00:36
  #4
Avstängd
Enigmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niclas123456
Jag har inte laddat ner spelet har orginal cd ...
så varför är det såhär bör jag ominstallera?

Att ominstallera brukar ofta lösa många problem, humoristiskt nog. Så testa med det. Om inte så vet jag inte vad jag själv skulle bära mig åt. Gilla läget?
Citera
2009-03-03, 00:38
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enigmium
Att ominstallera brukar ofta lösa många problem, humoristiskt nog. Så testa med det. Om inte så vet jag inte vad jag själv skulle bära mig åt. Gilla läget?



Borde jag kanske ringa Microsoft och begära ett nytt exemplar? visserligen har jag inte kvar det 10år gamla kvittot
Citera
2009-03-03, 00:41
  #6
Avstängd
Enigmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niclas123456
Borde jag kanske ringa Microsoft och begära ett nytt exemplar? visserligen har jag inte kvar det 10år gamla kvittot

Om inte så har jag installationsfilerna till mitt AoE II Age Of Kings på datorn, så PM:a ifall du inte får till det så kanske vi kan lösa det.
Fast nu ska jag sova dock.
Citera
2009-03-03, 00:47
  #7
Medlem
FeedMyInfections avatar
Om du har windows XP eller nyare så brukar det orsaka problem för gamla spel tex age of empires 2 har jag haft samma problem med. laddade dock ner det med windows XP fix då funkade det.
Citera
2009-03-03, 01:03
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FeedMyInfection
Om du har windows XP eller nyare så brukar det orsaka problem för gamla spel tex age of empires 2 har jag haft samma problem med. laddade dock ner det med windows XP fix då funkade det.


vad är xp fix?
Citera
2009-03-03, 11:32
  #9
Medlem
Gosifs avatar
Kan säkert krångla om du har Vista.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback