Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-09-25, 22:16
  #1
Medlem
Porsennas avatar
Sussie Eriksson - "Cilla" har riktigt fina lökar. Till och med min mor frågade mig om de kunde var äkta. Farsan vaknade till i fotöljen och ljöd ut som självaste "hesa-fredrik" när han såg den schyssta hyllan. Vilken utsmyckning, och det är med glädje jag spanar in på-annonseringen under vardagarna.
2003-09-25, 22:24
  #2
Medlem
kezoos avatar
Men frågan är, är hon densamma som i dom förra sesongerna?
2003-09-25, 22:25
  #3
Medlem
PrettyPrettyPrincesss avatar
Kan annars ta reda på det. Farsans polare var tillsammans med henne då hon bodde i Ludvika.
2003-09-25, 22:26
  #4
Medlem
kezoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrettyPrettyPrincess
Kan annars ta reda på det. Farsans polare var tillsammans med henne då hon bodde i Ludvika.


Va gulligt av dig.. Puss
2003-09-25, 22:36
  #5
Medlem
Porsennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrettyPrettyPrincess
Kan annars ta reda på det. Farsans polare var tillsammans med henne då hon bodde i Ludvika.


Ja gör det, så vi får reda på om det är plastic-padding eller något annat skit i lökarna. Hon är kraftig, så jag tror att de är äkta.
2003-09-28, 13:12
  #6
Medlem
Antevantes avatar
ja fan jag fick slaget när jag såg en trailer..vilka rattar..nån som vet om det finns bilder på henne
2003-09-28, 13:27
  #7
Avstängd
Roger Perssons avatar
Ja, trevliga lökar där. Men det var väl faaaaan vad hon har blivit fet sedan tidigare säsonger... Man skulle ju kunna tro att hon är på tjocken eller börjat supa eller så...

Minst 10-15 kilo plus där...

// Roger P.
2003-09-28, 13:59
  #8
Medlem
Storiss avatar
Själv tror jag bara att det är ett par hederliga "big-mama" tuttar som döljer sig under tröjorna som endast har sin form pga en stor bh.
2003-09-30, 22:22
  #9
Medlem
PanzerDivisions avatar
Japp! tar hon av sig sin bh så faller de säkert till marken

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback