Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-09, 12:54
  #325
Medlem
Korders avatar
Känner samma sak. Spelet i sig är jävligt bra och tveklöst bäst i genren, men vad spelar det för roll när de ansvariga är extremt giriga jävlar som använder sig av en vettlös och, gentemot konsumenterna, direkt fientlig affärsmetod.
Citera
2015-11-09, 18:20
  #326
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Fyfan va girigt och trist att de numera TOM. lagt in att man måste KÖPA licenser för att jaga varje djur, som dessutom bara varar typ en månad innan man måste förnya skiten. Kul för oss som investerat i vapen och redan köpt massa saker för riktiga pengar.

Nu lägger jag och mina vänner ner detta spel, har varit en kul tid när vi jagat tillsammans eftersom det är så förbannat realistiskt, men när de ska ha betalt för varenda pinal i hela jävla spelet blir det bojkott, tror de förlorar många spelare på detta.

Det behöver du inte alls, en prenumeration på 3 månader kostar 10 dollar, då kan du jaga alla djur och har obegränsat med ammo. Ett bättre tips är att köpa The hunter 2016 retail för 16€, då kan du du spela i 6 månader och du får den nya 45-70, ett tält och lite andra prylar. Jag köpte denna.

https://de.gamesplanet.com/game/the-...wnload--2907-1
Citera
2015-11-12, 08:50
  #327
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EsoxLucius81
Det behöver du inte alls, en prenumeration på 3 månader kostar 10 dollar, då kan du jaga alla djur och har obegränsat med ammo. Ett bättre tips är att köpa The hunter 2016 retail för 16€, då kan du du spela i 6 månader och du får den nya 45-70, ett tält och lite andra prylar. Jag köpte denna.

https://de.gamesplanet.com/game/the-...wnload--2907-1

Ok! Då har jag missat lite sen jag spelade sist vilket var några månader sen, vart bara så besviken när jag lite på lyset hittade en fin jävla älg efter 45 minuters letande så kunde jag inte ens trycka av?

Får se om jag investerar i det där paketet på 6 mån, rätt bra pris ändå för ett så förbannat kul och framförallt välgjort spel.
Citera
2015-11-12, 20:16
  #328
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
Ok! Då har jag missat lite sen jag spelade sist vilket var några månader sen, vart bara så besviken när jag lite på lyset hittade en fin jävla älg efter 45 minuters letande så kunde jag inte ens trycka av?

Får se om jag investerar i det där paketet på 6 mån, rätt bra pris ändå för ett så förbannat kul och framförallt välgjort spel.

Det är jävligt beroendeframkallande, iaf för mig. Jag har en hunter score på nästan 1000.
Citera
2016-11-29, 16:51
  #329
Medlem
Hur är det och spela drevjakt på the hunters. Har precis börjat spela och har kollat lite på Youtube och det ser väldigt roligt ut med kompisgäng spelar drevjakt. Ni som spelat det skjuter ni mer på det än egen jakt.
Citera
2019-11-06, 12:34
  #330
Medlem
Någon som spelat på sistone?

De har ju uppgraderat mycket innehåll och reparerat buggar. Ett "spel" som håller än idag och ser fantastiskt bra ut. Finns många djur att jaga och är ledande inom genern.

Väl fungerande MP också så man kan dricka öl o skjuta vilt med polarna online..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback