har gjort en kombination med tramadol 250mg, + 90mg restoril(temazepam)..
Är lugn och skön som fan, droppade nyss temazepamen så dom har väl inte slagit fullt ut än..
Någon mer som testat denna kombo?
har även en fråga till er som diggar Temazepam, vad är en normaldos för er? vill ju få ut maximal njutning av det men vill inte heller sluta liggandes naken i en rondell med en kondom på dansken bredvid en rondellhund om ni förstår vad jag menar.. Peace!
har gjort en kombination med tramadol 250mg, + 90mg restoril(temazepam)..
Är lugn och skön som fan, droppade nyss temazepamen så dom har väl inte slagit fullt ut än..
Någon mer som testat denna kombo?
har även en fråga till er som diggar Temazepam, vad är en normaldos för er? vill ju få ut maximal njutning av det men vill inte heller sluta liggandes naken i en rondell med en kondom på dansken bredvid en rondellhund om ni förstår vad jag menar.. Peace!
Om temazepam är så starkt som jag tror att det är, så är du jävligt ägd brorsan.
Temazepam är en av bästa bezso som man kan blanda med tram, men det bero på person eftersom många människor känner olika bezsodiasepiner på olika sätt. Men jag håller med Labadal och har samma upplevelsel.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!