2014-12-19, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Madeleine & Chris har väl inte så många plikter att göra under veckorna än att dom istället kan ägna sig helhjärtat till sexlekar 7/24. Nu ökar istället pressen på Daniel och Carl-Philip att leverera.

Sist jag kollade så arbetade prinsessan Madeleine för World Childhood Foundation och hon har ju dessutom ett litet barn att ta hand om, så nog har hon allt att göra om dagarna.
Citera
2014-12-19, 23:09
Medlem
enligt säkra källor blir det en till mini madde ,flicka
Citera
2014-12-20, 09:46
Medlem
Detta är kanske ett sätt för Madde att slippa gå på brossans bröllop. Hon kommer antingen att vara höggravid eller nyförlöst 13/6, och kan då skylla på att hon inte kan flyga till bröllopet. För naturligtvis kommer hon att föda i New York. Spännande vad det blir för konstigt namn på den lille!
Och jag som hoppades att Victoria och Daniel snart ska bli föräldrar igen! Men det är ju vetenskapligt bevisat att det är svårare bli gravid efter 35 års ålder. Bu för kungen som lät dem vänta i 7 år innan de fick gifta sig! Blir kanske inte fler barn där! Synd!
Citera
2014-12-20, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kJfw
Detta är kanske ett sätt för Madde att slippa gå på brossans bröllop. Hon kommer antingen att vara höggravid eller nyförlöst 13/6, och kan då skylla på att hon inte kan flyga till bröllopet. För naturligtvis kommer hon att föda i New York. Spännande vad det blir för konstigt namn på den lille!
Och jag som hoppades att Victoria och Daniel snart ska bli föräldrar igen! Men det är ju vetenskapligt bevisat att det är svårare bli gravid efter 35 års ålder. Bu för kungen som lät dem vänta i 7 år innan de fick gifta sig! Blir kanske inte fler barn där! Synd!
man kan fixa barn på många sätt,
Citera
2014-12-20, 13:58
Medlem
Milizers avatar
Är det någon här som skulle vilja vara Chris för en natt?
Citera
2014-12-20, 16:31
Medlem
Zikniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer

Gravid,smådum rökande bidragstagare – inte min kopp te. Möjligen för att kunna ta henne i prutten och sedan skriva i kändistråden.
Citera
2014-12-20, 22:37
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
man kan fixa barn på många sätt,
Vore spännande med en adoption i kungahuset. Ett romskt barn från barnhem i Rumänien, månne?
Citera
2014-12-23, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kJfw

Finns andra risker också när man skaffar barn efter 35. Hur skulle kungahuset fejsa ett barn med downs syndrom ? Det är en sak att jobba för dem som kunglig, men att som kunglig få ett handikappat barn själv ?
Citera
2014-12-23, 06:40
Medlem
Prinsessans "enda" krav på barnflickan är att hon skall prata ren svenska. Hade vilken som helst annan ställt det kravet hade man väl åkt dit för diskriminering
Citera
2014-12-23, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer

Ja tack!
Citera
2014-12-23, 14:51
Medlem
Adjudants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilserikkk
Sist jag kollade så arbetade prinsessan Madeleine för World Childhood Foundation och hon har ju dessutom ett litet barn att ta hand om, så nog har hon allt att göra om dagarna.

Till Childhoods kontor i New York kommer och går Ciggen lite som hon själv samt hon har folk där som fixar de mera krävande sakerna men det visste du väl? Det mesta finns skrivet här i tråden sedan tidigare.
Senast redigerad av Adjudant 2014-12-23 kl. 14:56.
Citera
2014-12-23, 16:00
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjudant
Till Childhoods kontor i New York kommer och går Ciggen lite som hon själv samt hon har folk där som fixar de mera krävande sakerna men det visste du väl? Det mesta finns skrivet här i tråden sedan tidigare.
Nu tycker jag att du är lite orättvis, det tar på krafterna med alla champagnemiddagar, som någon sa, 'De stekta sparvarna flyger inte in i munnen'
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in