Citat:
Ursprungligen postat av flashback979
Kungens systrar var inte direkt fula utom Christina, hon har aldrig haft charm eller varit snygg. Dock tycks hon ha stått kungen närmast och varit hans favoritsyster. De andra 3 såg ut som fotomodeller. Dock var det länge sedan.
Birgitta gav ut ett enkelt träningsprogram 1967. Då var hon trettio. Mamma hade det så jag har bläddrat igenom det

Hon såg riktigt bra ut. Det är fortfarande tre år kvar för Madde att bli 30 men hon ser redan mer sliten ut.
Hennes utseende var näpet, om jag minns rätt. Hon hade t. ex. inga stora bomber, så om man gillar det tycker man kanske att hon aldrig var särskilt fin, men jäkligt fina ben hade hon

En annan sak - med tanke på bilden som länkats till tidigare - i häftet var hon solbränd (som jag minns). Det såg ju jättefint ut på en flicka som är 30, men kanske har hon levt på ett sådant vis att huden åldrats extra mycket.
Jag tycker också att Madde blivit avsevärt fulare med åren, men hon är ju fortfarande ung. Kanske kan bättre levnadsvanor få henne att se bättre ut om 10 år? Vem vet?