Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-24, 12:09
  #13
Medlem
Marlboromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunestpas
stark opiat? Tabletter då eller? Vad har det för betydelse om man aldrig tagit några opiater?
Kan opiater leda till panik iochmed skumma känslor i kroppen?

Om du inte ens vet hur du skall ta livet av dig, låt bli!
2009-02-24, 12:19
  #14
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunestpas
stark opiat? Tabletter då eller? Vad har det för betydelse om man aldrig tagit några opiater?
Kan opiater leda till panik iochmed skumma känslor i kroppen?

Som Marlboroman nämner tycker jag du borde tänka över dina val. Att helt enkelt låta bli är vad jag tycker.

Annars kan opiater inte leda till panik. Det vanligast en oinvigd känner är illamående och en släng av yrsel. Vad som klassas som en stark opiat tycker jag du själv borde ta reda på om du nu står i detta kval.
2009-02-24, 16:04
  #15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tunestpas
Hur dör man med benzo? Kan få tag på en burk antidepp tror jag.. bara att svälja hela burken på en gång så somnar man in utan att vakna?
Hur man dör? Barbiturater används inte längre i sverige.
2009-02-24, 18:42
  #16
Medlem
everythinglastss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Som Marlboroman nämner tycker jag du borde tänka över dina val. Att helt enkelt låta bli är vad jag tycker.

Annars kan opiater inte leda till panik. Det vanligast en oinvigd känner är illamående och en släng av yrsel. Vad som klassas som en stark opiat tycker jag du själv borde ta reda på om du nu står i detta kval.

Jag kan uppleva viss släng av panikångest när ruset börjar lägga sig
2009-02-24, 23:04
  #17
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunestpas
stark opiat? Tabletter då eller? Vad har det för betydelse om man aldrig tagit några opiater?
Kan opiater leda till panik iochmed skumma känslor i kroppen?

Panik ibörjan eller under ruset = Nej
Efter ruset = Kan hända

Tabletter, pulver eller lösningar spelar ingen roll om man vet vad och hur mycket man skall ta för ändamålet.

Tycker dock att du borde fundera på detta ett bra tag innan du skrider till verket. Många som med/utan vilja varit nära ett fullbordat självmord ångrar det efteråt.

Citat:
Ursprungligen postat av everythinglasts
Jag kan uppleva viss släng av panikångest när ruset börjar lägga sig

Det brukar vara ett välldigt stort problem i suicidsyfte, eller vänta... nej det är det inte.
__________________
Senast redigerad av Xalterad 2009-02-24 kl. 23:08.
2009-02-25, 03:46
  #18
Medlem
Tha Bounces avatar
http://www.sjalvmord.com/
2009-11-16, 19:36
  #19
Avstängd
Intressant tråd. Kan man få tag på't någonstans?
2009-11-17, 18:46
  #20
Medlem
Justitiemords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr.svartvit
Intressant tråd. Kan man få tag på't någonstans?
Veterinärer har det, varifrån de köper det har jag ingen aning om.
2009-11-30, 17:08
  #21
Medlem
Ingen som hittar någon guide eller ngt om hur man skulle kunna gå till väga för att göra det själv?
2009-11-30, 20:27
  #22
Avstängd
JazzAddixxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillsman
Ingen som hittar någon guide eller ngt om hur man skulle kunna gå till väga för att göra det själv?
Ta sitt liv?
http://www.sjalvmord.com/

Du bör dock fundera ett par gånger till ifall det verkligen är värt det. Fan vad tråkigt att bara lägga sig ner och dö i sin ensamhet. Ut och res eller nåt.
2009-11-30, 21:10
  #23
Medlem
bubbelpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tunestpas
Hej, jag måste handla hem ett antal tabletter/flaskor Nembutal.
Vet att man kan beställa hem svamp och gräs. Går det att få tag på Nembutal lika enkelt och snabbt?

Kram

Vem ska du ta livet av ?
Det är väldigt svårt att få tag på vad jag vet !
2010-01-09, 10:03
  #24
Medlem
buffalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justitiemord
Veterinärer har det, varifrån de köper det har jag ingen aning om.
Apoteket säljer pentobarbital som de tillverkar själva för att möta efterfrågan från landets veterinärer.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback