Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2014-09-01, 20:49
  #61
Medlem
ghb2935s avatar
Jo jag vet, men eftersom att folk skrev 2008 och 2012 så tänkte jag att man kunde få lite liv i den igen
Citera
2014-09-01, 22:45
  #62
Medlem
Tomat1tvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghb2935
Jo jag vet, men eftersom att folk skrev 2008 och 2012 så tänkte jag att man kunde få lite liv i den igen

Du har PM!
Citera
2018-11-13, 06:54
  #63
Medlem
Octaviiio666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghb2935
Har själv varit där nere och det är lite småläskigt, tog bara ett foto dock. http://i59.tinypic.com/9ss7wy.jpg

Jobbar i Helsingborg och kan komma ner i alla källare samt in i alla fastigheter

Lite offtopic men här är en bild från en fastighet på Tågaborg http://i59.tinypic.com/ipw4nk.jpg
Detta hakkors är mitt i trappuppgången när man kommer in. Jag tog fotot lite snett men om man kommer från ingången så är det åt snevändt åt höger, betyder inte det att det är ett nazisthakkors och inget solkors?




Lägger till en fråga efter några år...
Någon som vet om denna svastika kvar i trappuppgången på Tågaborg? Någon som vet vilket hus det handlar om där det befinner sig? Bor själv på Tågaborg så hade varit häftigt att se med egna ögon. Jag har fascinerats av svastikan och de positiva de står för. (INTE HAKKORS)
Hade uppskattat om någon hade någon susning om detta. Tack på förhand
Mvh
Citera
2018-12-21, 21:52
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Octaviiio666
Lägger till en fråga efter några år...
Någon som vet om denna svastika kvar i trappuppgången på Tågaborg? Någon som vet vilket hus det handlar om där det befinner sig? Bor själv på Tågaborg så hade varit häftigt att se med egna ögon. Jag har fascinerats av svastikan och de positiva de står för. (INTE HAKKORS)
Hade uppskattat om någon hade någon susning om detta. Tack på förhand
Mvh

Hmm vill minnas jag har läst det här i någon gammal tråd och sett en bild men vet inte vilket hus tyvärr, Har du sett den på Kyrkan på borggården i Maria Park?
Citera
2018-12-21, 22:14
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Octaviiio666
Lägger till en fråga efter några år...
Någon som vet om denna svastika kvar i trappuppgången på Tågaborg? Någon som vet vilket hus det handlar om där det befinner sig? Bor själv på Tågaborg så hade varit häftigt att se med egna ögon. Jag har fascinerats av svastikan och de positiva de står för. (INTE HAKKORS)
Hade uppskattat om någon hade någon susning om detta. Tack på förhand
Mvh
Haha kom ihåg att vi var inne i den trappen när ja var i tonåren. Ganska säker på att den är på Erik dahlbergsg.(typ nr. 24-5 om jag tittar på google maps). Alltså på samma sida som blomsteraffären och mot Tågaborgspizzeria (någonstans på vägen!). Hör av dig om du hittar den
__________________
Senast redigerad av OkandMe 2018-12-21 kl. 22:17.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback