Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-02-20, 17:21
  #1
Medlem
GolgeJacobssons avatar
Tänkte att jag måste hedra min namne: *olge Jacobsso* som fick sitt stora genombrott i "100 höjdare"

Någon som vet ngt rykte om honom? Är han kompis med Arne Schwarzenegger? Blev han verkligen Mr. Riviera eller är han bara en mytoman?

Vet att han är skriven på sin adress ihop med sin fru. Vete 17 vad de nu kan ha för relation
Citera
2009-02-20, 17:30
  #2
Medlem
punksvins avatar
Skriv Golge Jacobsson för sjutton gubbar!
Citera
2009-02-20, 17:30
  #3
Medlem
kallemedks avatar
Jag fick i alla fall inte intrycket av att något han sa var sant. Urtypen av en mytoman som fabricerar ihop lite udda saker och går upp i varv på det..
Citera
2009-02-20, 17:30
  #4
Moderator
rotadents avatar
Att du maskar namnet är väldigt smidigt när folk ska söka upp tråden sen. Varför maskar du över huvud taget när du nickar namnet själv?
Citera
2009-02-20, 18:43
  #5
Medlem
GolgeJacobssons avatar
Sorry man blir ju försiktig när man är ny:-D
Vill inte outta ngn:-D
Citera
2009-02-20, 18:50
  #6
Medlem
han var ju kung... här e klippet http://www.youtube.com/watch?v=J2hrkaEcczo
Citera
2009-02-20, 19:19
  #7
Avstängd
theolitos avatar
haha, ja en hel del myt i hans historier
Citera
2009-02-20, 23:08
  #8
Avstängd
Classiques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GolgeJacobsson
Tänkte att jag måste hedra min namne: *olge Jacobsso* som fick sitt stora genombrott i "100 höjdare"

Någon som vet ngt rykte om honom? Är han kompis med Arne Schwarzenegger? Blev han verkligen Mr. Riviera eller är han bara en mytoman?

Vet att han är skriven på sin adress ihop med sin fru. Vete 17 vad de nu kan ha för relation

En hel del är sant och en hel del är myt. Det som definitivt är sant är att han var jävligt stor som akrobat och gummiman på 50-talet. Hans kvinnoprat däremot, ja, det är väl bäst att låta det vara osagt... Ingen av oss lär ju ändå få reda på sanningen...
Citera
2009-02-21, 01:53
  #9
Medlem
ibanez2s avatar
Golge ftw!
Citera
2009-02-23, 17:16
  #10
Medlem
Pörrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Classique
En hel del är sant och en hel del är myt. Det som definitivt är sant är att han var jävligt stor som akrobat och gummiman på 50-talet. Hans kvinnoprat däremot, ja, det är väl bäst att låta det vara osagt... Ingen av oss lär ju ändå få reda på sanningen...

Är ju ganska intressant att han inte svarar på F&F:s frågor.

Filip:"Gruppsex?! Har du gjort det många gånger?"
Golge:"Ooooooj!"

Är ju inte direkt ett svar på frågan.
Citera
2009-02-23, 17:51
  #11
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pörr
Är ju ganska intressant att han inte svarar på F&F:s frågor.

Filip:"Gruppsex?! Har du gjort det många gånger?"
Golge:"Ooooooj!"

Är ju inte direkt ett svar på frågan.


Jooooo
Citera
2009-05-12, 22:55
  #12
Medlem
GolgeJacobssons avatar
Ingen som är släkt, vän till Golges familj som kan ge mer kött på benen?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback