2009-02-19, 20:10
Medlem
pooboxxxs avatar
Hej fellow flashbackers!

Jag och en polare har lagt ned mycket blod, svett och tårar på ett projekt.
Nu behöver vi alltså er hjälp att göra den poppig på youtube. Så rösta gärna 5 och lämna en fin kommentar (om ni gillar den givetvis).

Låten det handlar om är Lil' Jons What You Gon' Do och videon hittar du här. http://www.youtube.com/watch?v=HMVIRVaaWfI

Tack som fan om ni hjälper oss. Kommentera gärna musiken i den här tråden med.
Citera
2009-02-19, 20:46
Medlem
Escapisms avatar
Gillar låten helt klart!

Har inte varit nått fan av Lil Jon innan direkt, men detta är på spiken. I sin stil, vilken jag heller inte heller är helt hundra på.

Kanske kan få lite mer energi i mixen men är inte expert på så aggressiva elektroniska ljud. Högre kick kan ni definitivt ha iaf. Aldrig fel i hardstyle ^^
Citera
2009-02-19, 20:50
Medlem
Dinpappasfrus avatar
Jag satt och tänkte på hur jag skulle dissa er på värsta sätt men efter att ha lyssnat så icke! Detta var fett ju!
Grym video oxå! denna kommer pumpas hemma imorgonen på högsta volym
Citera
2009-02-19, 22:23
Medlem
finns redan flertalet (hardstyle) remixar på denna låten (varav jag gjort en själv ) dessutom tycker jag inte låten låter särskilt hardstyle
Citera
2009-02-19, 22:46
Medlem
pooboxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av voltagecontrol
finns redan flertalet (hardstyle) remixar på denna låten (varav jag gjort en själv ) dessutom tycker jag inte låten låter särskilt hardstyle

Intressant.. verkligen.. Att folk mixar samma låtar i samma stil har ju aldrig hänt förr.
Sen att jag var osäker på genren visar sig om man läser infon. Jag kan hjälpa dig med ett utdrag från den;
Is it hard, or is it jump? We don' care as long as you move your feet and fistfuck the air to the beat.

Genrebestäm den gärna om du vill. Är klart nyfiken.
Citera
2009-02-19, 22:48
Medlem
pooboxxxs avatar
Tack för de andra fina kommentarerna. Glöm inte att sprida till era vänner. Skulle tippa på att låten gör sig bra på förfesten.
Citera
2009-02-20, 15:15
Medlem
Förbannads avatar
Denna var fan fet, förväntade mig först en oseriös video med en dålig remix. Positivt överraskad!
Citera
2009-02-21, 16:07
Medlem
Nomissss avatar
Diggar starkt att katten kommer in i början, och snubben till höger irriterat viftar bort den!

Angående låten, var väl inget överdrivet. Det är ju Lil John acapella + en kick- bassline och hihat. Men klart bättre än orginalet!

Keep it up!
Citera
2009-02-23, 18:05
Medlem
fools avatar
haha! Denna var ju skit fet!
diggar låten grymt mycket, den lär gå varm i högtalarna!
och videon lär visas på div. förfester! hehe

Citera
2012-06-18, 11:18
Medlem
Triremers avatar
Asgrym
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem